• babblar på

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

cia: var inne nu på din sida här och insåg att du har en bäbis i en blomma på bilden. Jag har trott att det är en nallebjörn hela tiden Jag ser kanske lite dåligt

• babblar på

Laban: Har du stenkoll på äl osv? Annars kan man ju vara lite längre bakåt i tiden sa de iaf till mej när jag hade för lågt hcg. De tänkte inte ens på det men jag reagerade själv. Det var tyvärr ett mf men ändå. Jag hoppas du slipper ännu ett mf

Mama: grattis till receptet. Krya på dej! Hoppas lillaD mår bra också

• babblar på

Lycka: ja vad härligt!
    Jag brukar gråta av lycka efter varje lyckat Vul/ul, iaf ha svårt att låta bli. När jag såg den röra sej första gången höll jag på att börja toklipa på britsen men lyckades hålla emot till vi kom till bilen
    Hoppas det går bra på tisdag

• babblar på

Nu har jag ett problem och tänkte att alla smarta härinne kanske har nån bot eller iaf varit med om samma
    Nästan varje gång jag borstar tänderna,en dag åt jag bara en apelsin, blir det Sthlms blodbad. Riktigt äckligt ser det ut. Jag vet att det antagligen ser ut att vara mycket mer blod än det är men det är men ändå.
    Har hört att man blöder i tandköttet som gravid men detta är ju löjligt.

• babblar på

Sandraw: tack för svar. Ska ringa min tandläkare på måndag och se vad han säger. Hoppas du och Arwen mår bra

Mama:jag har ju tagit prog 3 graviditeter och den enda gången jag känt av dem var denna gången. Började må illa från första dagen med dem(2 dagar efter äl) SEn blev det mer och mer illamående. Trodde det skulle gå över när jag slutade med prog men nope. Fast det är bättre nu iaf
    Jag har hört att man ska ta dem samma tid varje dag så jag gjorde det och med 12 timmar mellan

• babblar på

hej sissela..för du är ny va? Det är ganska många nya nu så jag minns knappt vilka jag sagt hej till

mama: skönt att febern är borta också

• babblar på

Laban: kram på dej. Men jag hoppas ännu att det är bra med din räka

Mama: nä det vet jag inte. Det är ju lustigt att jag aldrig känt av proggen förr. Det är nog positivt att du mår illa. Det satsar vi på tycker jag

• babblar på

Grattis Krus! Vad underbart!

• babblar på

grattis Linan! Åh vad mysigt...men stackars storebror. Hoppas han mår bättre
    grattis grattis

• babblar på

krus: till mej sa de att jag inte skulle göra det för jag "bara" är 34 men sen tyckte ultragyn att jag kanske skulle gjort det om jag velat men då var det väl sent(v 14 tror jag)
    Så jag har iaf inte gjort det

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8