• babblar på

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

hjälp vad ni skriver Fast det är trevligt

bettan: jag har haft mina mf runt v 7 utom sista som var tidigare.
    Jag tog denna gången prog från äl(2-3 dagar efter) istället för vid plus som mina andra 2 omgångar. Hittills har det funkat och jag hoppas att det ska gå hela vägen.

hej nenneh: ja kolla finesssans lista som finesssan själv sa

DND: jag har bara kollat min äl 2-3 ggr med stickor och dessa ggr var de så sent. Men jag har ganska långa cykler också tror jag så det beror väl lite på det också. Annars har jag väldigt regelbunden mens iaf så då borde väl äl vara det också?

• babblar på

vild i håret: jag mådde inte alls illa mina första 2 ggr jag testade prog. Denna gången mådde jag lite illa från första proggen så det är nog olika hur man reagerar

dnd: hoppas du får utslag imorgon. DEt är ju inte försent än.

• babblar på

Franka: ja till mej sa han att T tycker han iaf inte att man ska ta efter v 12. Det gillade han inte riktigt.
    Jag tänker ju inte så bra om T senare i graviditeten sen jag hörde om bäbisens hjärta(även om det bara är om man föder förtidigt och inte hunnit sluta med dem) men F har jag inte vågat sluta med. F verkar iaf inte vara nån fara med ? och nu tar jag dessutom svagaste dosen. Hoppas det inte är nån fara med att jag tar det iaf.
    Men det är så läskigt att sluta så jag förstår dina tankar. Man är ju jättenervös för det.
    Det är ju snart du ska sluta då insåg jag.
    Men det går säkert bra!

• babblar på

Hej allihop. Har inte så mycket att berätta men jag tänkte säga hej iaf och önska en god jul ifall jag inte kommer in här mer innan dess(det gör jag säkert men ändå )

mikes bride: undrar hur det gått för dej..er

• babblar på

GOD JUL på er

och grattis Krusbär! Vad underbart! Nu går det nog vägen ska du se

mikes bride: hoppas det inte är ett utomkvedes för dej. De har misstänkt det på mej några ggr men det har inte varit det (eller gått tillbaka av sej själv som det visst kan göra)
    Håller tummarna att det inte är utomkvedes och håller tummarna för din killes operation

• babblar på

Mikes: Usch vad jobbigt för dej att ha ont.
    Det kan göra väldigt ont när man ska få ut fostret även om man inte haft så andra gånger. Har haft väldigt ont en av gångerna. Hela livmoderna jobbar och trycker ut det. Och då hade jag ändå inte gått mer än till v 7 typ. Fast det höll nog bara på några timmar då?

Utomkvedes kan göra ont lite varstans har jag fattat det som. Har för mej att runt naveln och i axeln är vanligt? Kommer inte ihåg riktigt för det är ett tag sen jag läste om det nu. Men du skulle in och ta hcg igen idag va? Då får du nog svar.

Om man blöder mer än en binda i halvtimmen/timmen eller vad det är bör man åka in men det kan du ju också kolla med dem idag då.
    Hoppas allt går bra och att du får må bättre snart

stella: Usch njursten har man ju inte hört nåt kul om Hoppas du mår bättre snart

DND: fick du utslag på älstickan tillslut?

hej alla nya också

och god fortsättning allihopa

• babblar på

Laban: wow vilken julklapp! Grattis!

• babblar på

DND: jag håller tummarna för att du haft äl utan att det gett utslag. Du kanske kan ha haft äl mellan testerna? Var det itne nån som sa att det kan vara så?

kajalajo: Ofta får man ju tyvärr vad man betalar för

Malinen: tråkigt med minus Hoppas du mår bättre snart. Kram på dej. Svårt att veta vad som hjälper och inte hjälper. Jag tror ju på 1 T från mens och prog från äl på mej...och sen Fragmin. Men det är ju bara för att det funkat bäst på mej hittills

hej storken flyger! Gör absolut inget att du hoppar in här med lite kunskap. Gott nytt år på dej också

• babblar på

Mikes: Hoppas det inte är utomkvedes. Det låter inte så bra att det stiger sakta och inget foster syns. Hoppas Hcg försvunnit till nästa gång.

Hk: skit med Tnf-alfan. Hoppas verkligen medecinen funkar nu

• babblar på

Barret: hej
    Usch vad tråkigt med din son
    En mf-utredning kanske inte ger nåt alls så vänta eller ej är en svår fråga. Man måste nog känna efter själv vad man orkar. Trombyl och prog verkar ju som en bra medecinering iaf. De kollar ju även kromosomer osv på oss vuxna på en utredning och är de nåt fel på så kanske det blir fel igen. Själv har jag väntat/pausat under mina 2 mf-utredningar. En utredning behöver inte ta så lång tid.
    Men 34 är ingen gammal ålder har de sagt till mej även om man känner så själv

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8