• babblar på

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Hej wewe! Jag tog Trombyl från mens

ginkgo: vad bra att bäbis viftar och suger på tummen Gulligt Vilken vecka är du i nu?

Organsreening och tillväxtUl???? Det är också nåt special va som man får be extra om eller? För gräddfilare gör väl bara ett vul för det mesta?
    Jag som inte tänkte gå på så många mer Ul...hoppas de vill kolla lite extra grejer på RUL

• babblar på

Ginkgo: Tack för svar. Då kanske jag kan nöja mej med RUL som organscreening.
    Tråkigt med er pojke
    Men härligt att du redan är i v 14

Tillväxtul då? Någon som vet? Är det något de bara gör om bäbisen verkar liten? Kanske inte är något man behöver be om?

• babblar på

Mama: hoppas det ordnar sej så du får prog.
    Ang. sjukdom så bör man iaf försöka att ta bort all feber man får som gravid för feber är inte bra sa de till mej. Jag har inte varit sjuk när jag blivit gravid vad jag minns, däremot har jag känt mej febrig(utan att ha feber) precis efter mina mf. Tror kroppen gör så när den ska läka

Franka: grattis vad härligt att du fick höra hjärtljuden

snozie: känner igen mej i känslan av att inte vara som de andra bland gravida

Finesssan och mom: Vad duktiga ni är

• babblar på

Mama: vad bra att du sluppit det! Man får ju hoppas att man slipper influensan som ska vara så "hård" i år.
    Hoppas du mår bättre snart !

• babblar på

Kajolajo: svår fråga med bananen Trodde först du pratade om en annan banan Jag vågade inte annat än att köra varannan dag hela tiden innan och sen köra den dagen jag fick utslag på stickan och nån dag efter. Men endel läkare säger ju att man inte ska göra det så ofta för spermiernas skull

1T är 75mg

• babblar på

Mama: säkert ingen fara med febern. Vet en som hade runt 38 i flera veckor och hon fick ett friskt barn

• babblar på

Stella: jobbigt. Man kanske skulle testa för gbs på mer sätt än i urinen då. Men jag har faktiskt för mej att det var just Gbs drb och jag pratade om som han sa att man inte behandlar längre mer än under förlossningen. Är inte helt jättehundra men tror det var det vi pratade om då

lycka: jag håller tummarna idag!

hej på dej LondonFredrika. Visste inte att det fanns en åldersregel.

• babblar på

Lucki: nej ge inte upp än. Vilken knäpp läkare Men försök få tid att utreda utslagen. Behöver ju inte ens ha med mf att göra utan att man kanske får det av hormoner eller nåt.
    Hoppas det går bra! Kram kram

• babblar på

laban: nä vad tråkigt Men är 137 för lågt helt säkert? Kommer inte ihåg vad det ska ligga inom då.

DND: så typiskt att din karl är sjuk Men det borde väl inte vara helt kört för det

snozie: grattis till försäljningen

mama: hoppas du får receptet. Jag har haft ont ibland i mina graviditeter. Äggstockarna kan krampa osv. Det kan göra ganska ont utan att det är nåt fel. Men kolla om det fortsätter...iaf för att slippa fundera. I v 5 ska inte ett x vara farligt har jag hört men jag vet itne hur det är. De brukar kolla hcg när de misstänker X för att det är svårt att se ibland.
    Nu läste jag att du har feber. Du kanske ska kolla det onda ändå? Ta alvedon annars

cia: jag vill se" Var var??? Vad kul att fixa ett rum i djungeltema

• babblar på

Mama: oj vad ni skriver...blindtarmen låter inte kul.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8