LLina, jag tänkte faktiskt på hjärnskakning när jag läste ditt inlägg, men eftersom du inte skrev något om tt han trillat så kändes det lite långsökt att skriva något om det. Skönt att han verkar må bättre iaf.
Drutten, funderade på det där med att du inte får något stöd av bvc ang. läggningarna. Håller f.ö. med Pyttis om att det verkar märkligt att rekommendera 5 minmetoden nu när han är så stor, inte mycket vits. Jag tycker du ska be om att få komma till bvc.psykolog eller kurator. Eller ring upp själv om du inte vill be sköterskan. De är ofta duktiga på sådant med sömn och att hitta mönster och faktorer som kan ligga bakom och hjälpa till att komma på bra strategier. Jag tänker att ni behöver er sömn allihop i familjen och det har ju varit så här ganska länge nu. Det är väldigt vanligt att gå till bvc-psykolog/kurator så man behöver inte se det som ett "stort steg". Kramar till er!
Frk Kanin, usch så jobbigt med sådan granne. Är det ofta så alltså? Om det är ofta kan man kanske prata med värden om det?
Sirre så härligt ni verkar ha haft det
Nisselina, kul att se dig! Men trist att ni varit sjuka, och så jobbigt när de inte vill ha medicinen, antar att ni försökt "smyga" ner medicinen i maten utan framgång?
Pyttis, låter som att det är bra att gå till vc med A. Ni har ju varit sjuka så himla länge nu. Skönt iaf att din hosta är bättre. Tycker dessutom det är bra att ni pratar med förskolan om det.
Helenas, hoppas det går bra idag, du kan väl rapportera sedan?