• kaz

30+ med första barnet 1-3 år

TAck Sirre och trevlig resa

Mini: Fy vad synd om er! Har varit i en liknande situation en gång och det var ett himla strul att få datorn lagad...

Här är allt bra. Simon fick strumpor med Pippi på igår vilka han har sovot med i natt. Pippi är fortfarande nr 1 här hemma. Kände mig som superkvinnan igåt när jag både drog dubbelvagn och pulka genom snön igår.

• kaz

Aggis: Oj vad spännande!

Milla: Vi har också haft problem med läckande nattblöjor och kommit fram till att enbart Pampers (vanliga blöjor - ej byxblöjor) håller för Simons nattkissande

• kaz

Pyttis: Lilla vän, se nu till att bli frisk och tänk inte på jobbet! Vila! 

LLinda: Ja, grattis till förlovningen! Kram!

• kaz

Pyttis: helt otroligt!

Milla: Kramisar!

Drutten: Nej är ett favvo-ord här också. Hur går det på kvällarna nu?

Aggis: Hoppas du får som du vill!

Lia: stackars dig!

• kaz

Grattis Vi4 Vad roligt! Tänker massor på dig nu! Hur känns det? Är du "redo"? Hoppas du får gå tiden ut som du vill. Jag hade ju en masa förvärkar med Sara men hon ville inte komma i tid... Tack, nu funkar det bra att amma igen. Nu verkar hon föredra bröstet igen. Samtidigt dricker hon ca 100 ml ersättning 3-4 ggr per dag. Det känns bra. Hon verkar själv ha "landat" lite. Verkar ganska nöjd och mätt och magen är inte lika orolig längre. Och så är hon ju 10 veckor nu... Sak gå förbi bvc imorgon och väga henne en extra gång. Kramisar!

Drutten: Vilka sötisar Jag försökte fånga mina nissar igår men Simon ville inte alls vara med...

Överhuvudtaget är det inte mycket Simon vill göra nu. Det är mycket pip här och även på dagis är han extra känslig. Tror att det är tänder på G... 

• kaz

Aggis: Fyvad läskigt! Skönt att allt såg fint ut!

Olimpia: Ja, är tacksam över att hon ammar igen. Hoppas du får en trevlig helg!

Var på bvc idag för Stumpan har fått svamp. Passade på att väga henne också och hon har tjockat på sig fint. Väger nu 5260 g och har hoppat upp till "normalkurvan". Så skönt!

Juni: Vad roligt! Jag har också en kompis som syr bla. åkpåsar. Om ngn är intresserad så säg till så inboxar jag hennes hemsida.

• kaz

Aggis: Spännande, spännande

Nisse: Kul att se dig

Pyttis: Krya på er! Jobbigt med mycket sjukdomar!

LLina: Läskigt men skönt att M är sig lik igen!

Drutten: Håller med Vi4. Man kan ju ringa anonymt också om man känner för det. OCH du ska absolut skriva av dig här. Det är det är därför vi finns här!

Helenas: Det är säkert OK! Kramisar!

Här är det mycket trots nu. Skulle baka pepparkakor igår. Hade köpt kavel och grejer till Simon men han valde att sura istället och jag fick baka det mesta på egen hand. Tänkte lite på hur min mamma måste känt sig när hon styrde upp "roliga" aktiviteter för familjen men man själv bara var en sur tonåring... Pust!

• kaz

Grattis Milton

Lia: Röstar på första bilden. Söta

Pyttis: Stackars er! Hoppas ni får hjälp idag!

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år