Aggis, usch så läskigt, men bra att de kollar så noga. De skulle inte släppt hem dig om det var något! Jag verkar ha fått lite sådant vena cava syndrom eller vad det heter, när man blir yr och svimfärdig av att ligga på rygg, då kan tydligen bebisen också bli det. Kanske låg bebisen tokigt iaf precis när hon skulle lyssna? Vi kunde inte höra hjärtljuden förra gången jag var inne för min bebis ligger i vidöppet läge med ryggen mot mn rygg och vi fick gå över till ctg och ligga på sidan för att höra något, som tur var sparkade h*n samtidigt så jag förstod att det iaf måste finnas hjärtverksamhet även fast det inte hördes något.
Milla, jag har för mig att man ska kolla ögonen om man misstänker hjärnskakning, undrar om inte sjukvårdsrådgivningen skriver om det på sin hemsida. Vet vänner där barnet trillat där sjukvårdsrådgivningen sagt att de ska väcka barnet under natten för att se att de inte blir medvetslösa, men då hade barnet reäl blåtira så det var kanske speciellt.
Lia, skönt med salvan!
Mandra, Nej, blev ni sjuka en omgång till stackars er! Nej hon den galna vattengympaledaren har inte gjort något lika uppseendeväckande igen, men det är mycket "upp med muttorna i taket", "hoppa högre så jag ser era vackra tuttar" "raka nu inte muttorna innan förlossningen" osv hela tiden. Nu har jag vant mig och skrattar mig igenom hela passet.
out, 6 h över tiden Det låter perfekt! Jag har försökt lägga in en beställning på att bebisen ska komma mellan 6:e o 9:e dec, (dvs bf till bf+3)