• Rasmusnalle

Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(

JAG BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDER!!!!....*gråååååååååter*
    Såg en liten droppe på toapappret..bröt ihop på jobbet och åkte hem..är så förtvivlad just nu..vi som hade så fint ägg med toppkvalité.

Det va mer som en ljusrosa flytning än en droppe blod som vid mens..har haft hugg i livmodern de senaste dagarna och det molar fortfarande...finns dett nån chans att lilla knytet vill stanna?????

Väntar på att bli kissnödig så ska jag testa nu...JAG VÅGAR JU INTE!!!

Är på RD 10

Finns det nåt hopp för oss???
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-27 22:25
    Jaha då va det bekräftat..idag tog jag ett blodprov för att mäta Hcg nivån i blodet och det va så lågt som 7. Finns inget gulligt litet knyte kvar.

Började blöda mer natten mellan torsdag och fredag den 23/10. MF

Tack allihopa för era varma kommentarer och allt stöd som hjälpte mig att hålla modet uppe.
  • Svar på tråden Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(
  • Nufsan

Håller tummarna att allt går bra! En del får ju mens som de ska och en del har blödningar utan att ngt är fel!

Kramar!

♥ღ♥Mamma till världens bästa tjejer: Moa 9403, Matilda 9610 och lilla Jonna 0710♥ღ♥
  • lightfish

Nu vet inte jag vad RD 10 är... Men 4 dagar innan mitt Clearblue Digital visade Gravid så fick jag en ljust ljust rosa flytning.

• Maadeleine

Håller tummarna och tårna! Kan ju bli så än fast det är en bebis där inne har inget barn själv men för tre år sen så va jag tillsammans med en hemsk kille och blev gravid och när jag va gravid i 10e veckan så blödde ja som ett tok men det va fint där inne ändå.. Men det tragiska att jag inte kunde behålla det Ville inte ha nått med killen att göra så det va det bästa och nu hoppas jag att ja kan bli gravid igen... Hoppas det lyckas för er kram kram

• Odens Ängel

Tror inte du behöver oroa dig!
    Som Nufan skrev så är det många som blöder i början av grawen.
    Så länge du inte har ont, och då menar jag inte molvärk utan riktigt ont, så tror jag att du kan vara lugn.
    Självklart kan jag ju inte säga säkert till 100%, men jag tycker inte det låter som ett mf, du har inte ont och du blöder ju knapp nåt, så länge du inte får superont och störtblöder så ska det nog inte vara nån fara, så sa bm till min vän iaf när hon blödde som vanlig mens när hon hade plusat.
    Men däremot så vet jag inte om det är nån idé att testa me gravtest, för det hcg du har i kroppen kan stanna upp till 9 veckor efter ett mf.
    Bättre att du ringer akut till gyn eller pratar med en bm.
    Lyckat til!!!!!!!!!!!!
    Håller tummarna!

• cliffis

Fick oxå en ljusrosa droppe på pappret några dagar innan bim. nu är jag i v 14:) det är förhoppningsvis bara en nid-blödning. Lycka till!

• Odens Ängel
    lightfish skrev 2008-10-16 13:40:39 följande:
    Nu vet inte jag vad RD 10 är... Men 4 dagar innan mitt Clearblue Digital visade Gravid så fick jag en ljust ljust rosa flytning.
    Jag är på bim +6 nu tror jag.
    Och jag hade en jöätteljusrosa flytning på min bim +1, det va jättelite och jätteljust.
    Undrar om det kan ha varit ägget som fäste i livmodern, va tror du lightfish???
  • Odens Ängel
    lightfish skrev 2008-10-16 13:40:39 följande:
    Jag är på bim +6 nu tror jag.
    Och jag hade en jöätteljusrosa flytning på min bim +1, det va jättelite och jätteljust.
    Undrar om det kan ha varit ägget som fäste i livmodern, va tror du lightfish???
  • Rasmusnalle

RD = Ruvardag

Tack allihopa för era snälla ord..ni har gett mig ett ordentligt hopp nu..är faktiskt på lite bättre humör

lightfish: Jag började gråta när jag läste ditt inlägg eftersom det är just 4 dagar innan jag har min testdag..hoppas hoppas!!

Cliffis och Odens ängel: är det inte lite sent för en nidblödning..trodde den skulle komma i sånna fall mellan dag 3-7..fast jag vet inte..

Jag har inte sett nåt mer nu sen jag gick på toa sist vid 12 tiden..väntar på att bli riktigt kissnödig så jag kan göra testet..jag gör nog det iaf för att lugna mig.

• cliffis

JA gör ett test. Lycka till!!

Svar på tråden Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(