• cliffis

Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(

Fick oxå en ljusrosa droppe på pappret några dagar innan bim. nu är jag i v 14:) det är förhoppningsvis bara en nid-blödning. Lycka till!

• cliffis

JA gör ett test. Lycka till!!

• cliffis

Hur går det? HAr du testat än? Håller tummarna!

• cliffis
    Rasmusnalle skrev 2008-10-16 20:13:16 följande:
    Efter MYCKET velande om jag skulle testa så gjorde jag det iaf..tog testet jag fick från ivf men tyckte jag såg lite dåligt på det..så jag öppnade en till förpackning och doppade ner det oxå..sen hade jag två test att vänta på....VA HEMSKT DET ÄR ATT STÅ OCH VÄNTA!!!Men men..jag måste ha sett ut som ett barn på julafton. Ett  på stickan!!Kan det vara så att jag är gravid???!!! De ljusrosa flytningen är helt borta. Men jag vågar ändå inte tro nåt än..jag har ju TD på måndag den 20/10Men jag är såååååååååååååååååå lycklig just nu Det röda testet är från ivf..tittar man noga kan man urskilja ett svagt streck i det runda fönstret men clearblue visade tydligare. Ska ta ett digitalt på måndag.TACK ALLIHOPA FÖR ALLA TUMMAR..DET HJÄLPTE!!Hoppas bara plusset finns kvar även på måndag  
    Men gud du är ju jättegravid:) det är ju ett starkt plus!! Åh va roligt! grattis!
  • cliffis

Odens Ängel skrev 2008-10-17 16:45:09 följande:

Hur kan man vara jättegravid, hur är man då *Fnittrar*
    ordagrant så vet jag inte. Mer att det var ett starkt plus:)
Svar på tråden Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(