• Rasmusnalle

Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(

JAG BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDER!!!!....*gråååååååååter*
    Såg en liten droppe på toapappret..bröt ihop på jobbet och åkte hem..är så förtvivlad just nu..vi som hade så fint ägg med toppkvalité.

Det va mer som en ljusrosa flytning än en droppe blod som vid mens..har haft hugg i livmodern de senaste dagarna och det molar fortfarande...finns dett nån chans att lilla knytet vill stanna?????

Väntar på att bli kissnödig så ska jag testa nu...JAG VÅGAR JU INTE!!!

Är på RD 10

Finns det nåt hopp för oss???
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-27 22:25
    Jaha då va det bekräftat..idag tog jag ett blodprov för att mäta Hcg nivån i blodet och det va så lågt som 7. Finns inget gulligt litet knyte kvar.

Började blöda mer natten mellan torsdag och fredag den 23/10. MF

Tack allihopa för era varma kommentarer och allt stöd som hjälpte mig att hålla modet uppe.
  • Svar på tråden Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(
  • lightfish
    Rasmusnalle skrev 2008-10-18 16:20:54 följande:
    jag är ju så dum och springer in på toa och  torkar bara för att se..men det är som gammal mens som inte slutar..det  är INTE rött blod..det verkar inte vara färskt..men frågan är vad det är??Funderar på att ta ett nytt gravtest..ett CB Digital
    Hej igen! Skulle inte du till läkaren på måndagen? Då kan de ju kolla hur allt ser ut?
  • AnRo2

Hej, har läst igenom tråden för att få lite hopp, är orolig för ljusrosa flytning på pappret vid toabesök, blir nojig jag oxå och känner efter om jag inte kan gå och kissa lite för att kolla, har molverk i ländryggen och öm över nedre delen av magen. Har ringt gynakuten men de tyckte jag skulle vänta till i morgon och ringa kliniken jag går på...

Mamma till Emil 080110 och BF 090616
  • Odens Ängel
    Rasmusnalle skrev 2008-10-18 16:20:54 följande:
    jag är ju så dum och springer in på toa och  torkar bara för att se..men det är som gammal mens som inte slutar..det  är INTE rött blod..det verkar inte vara färskt..men frågan är vad det är??Funderar på att ta ett nytt gravtest..ett CB Digital
    Hur har det gått med allting???
    Hoppas allt gått bra, svara snälla, är så orolig för din skull!!
    Kramar
  • Rasmusnalle

Jag hade min riktiga testdag idag och fick ett jättefint starkt pluss på stickan..är sååå glad. Ringde och medd ivf resultatet och fick tid för VUL den 11/11.
    Har haft mörkbruna flytningar..men har fått höra från så många håll nu att det är fullt normlt så jag börjar faktiskt tro på det snart..inget idé att stressa upp sig i onödan..ska ju leva med det här busfröt i magen ett bra tag till nu

Hur mår du??
    Kramisar

• thelifesaviour
    Rasmusnalle skrev 2008-10-20 19:24:59 följande:
    Jag hade min riktiga testdag idag och fick ett jättefint starkt pluss på stickan..är sååå glad. Ringde och medd ivf resultatet och fick tid för VUL den 11/11.Har haft mörkbruna flytningar..men har fått höra från så många håll nu att det är fullt normlt så jag börjar faktiskt tro på det snart..inget idé att stressa upp sig i onödan..ska ju leva med det här busfröt i magen ett bra tag till nu Hur mår du??Kramisar
    Härligt att höra från dig igen! Nu kommer allt gå jättebra! :)
  • lightfish
    Rasmusnalle skrev 2008-10-20 19:24:59 följande:
    Jag hade min riktiga testdag idag och fick ett jättefint starkt pluss på stickan..är sååå glad. Ringde och medd ivf resultatet och fick tid för VUL den 11/11.Har haft mörkbruna flytningar..men har fått höra från så många håll nu att det är fullt normlt så jag börjar faktiskt tro på det snart..inget idé att stressa upp sig i onödan..ska ju leva med det här busfröt i magen ett bra tag till nu Hur mår du??Kramisar
    Återigen...jättestort grattis! Skönt att få det bekräftat igen och att ni ska på VUL, glöm inte att ta med blivande pappan... Tyckte det var häftigare med VUL:et (v.9) än med vårt KUB ultraljud i v.14... VUL:et var tydligare... Lycka till, nu har ni en resa framför er!
  • AnRo2

lightfish: har blivit erbjuden KUB men inte läst pappren än, väntar eftersom jag blödit och inte vet ännu om det är MF, hur var det vad sa dom vad fick man veta hade ni pratat innan vad ni skulle göra med informationen? Oj många frågor kanske men jag blev nyfiken, svara bara om du känner för det....

Mamma till Emil 080110 och BF 090616
  • Rasmusnalle

Tack så jättemycke allihop..ni är helt underbara. Känns som mitt livs resa redan..är så spännande allt det här. Och att man har fått vara med från första nässprayen till ett fint plus på stickan.

• Hallonbåten

Du har hört det förut, TS, men jag tror inte du kan höra det för ofta: Det är okej att blöda lite

Jag blödde ofta under början av min graviditet, det kunde va allt från ljusrosa eller bruna flytningar till utspätt rött blod så mycket att vattnet i toan färgades rött. Jag vande mig aldrig. Blev lika livrädd varje gång! Men jag fick göra ett VUL, och där såg man det lilla hjärtat ticka på, och det enda de kunde konstatera var att de inte visste var blödningarna kom ifrån. Oftast inget farligt alltså, men jag vet hur jävla orolig och rädd man blir.

Håller mina tummar för dig!! Fråga gärna om du undrar något!

• Rasmusnalle

Jag böjade blöda idag... *gråter*

Hallonbåten: Som du sa så rann det ner blod i toaletten.fick tom ta på mig en binda..man vänjer sig inte..livrädd hela tiden..+ att jag hade väldigt ont i magen hela morgonen och fm..sen kom blödningarna..
    Ska det va så här..känns som jag slits mellan hopp och förtvivlan hela tiden..
    Blir så matt i hela kroppen!!

Hade du ont när blödningarna pågick?

Svar på tråden Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(