• Rasmusnalle

Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(

JAG BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDER!!!!....*gråååååååååter*
    Såg en liten droppe på toapappret..bröt ihop på jobbet och åkte hem..är så förtvivlad just nu..vi som hade så fint ägg med toppkvalité.

Det va mer som en ljusrosa flytning än en droppe blod som vid mens..har haft hugg i livmodern de senaste dagarna och det molar fortfarande...finns dett nån chans att lilla knytet vill stanna?????

Väntar på att bli kissnödig så ska jag testa nu...JAG VÅGAR JU INTE!!!

Är på RD 10

Finns det nåt hopp för oss???
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-27 22:25
    Jaha då va det bekräftat..idag tog jag ett blodprov för att mäta Hcg nivån i blodet och det va så lågt som 7. Finns inget gulligt litet knyte kvar.

Började blöda mer natten mellan torsdag och fredag den 23/10. MF

Tack allihopa för era varma kommentarer och allt stöd som hjälpte mig att hålla modet uppe.
  • Svar på tråden Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(
  • midsommaräng

Jag hade ljusrosa flytningar från dagen då jag testade plus till vecka 15. Det gick bra ialla-fall:), fick min lilla son för ett par år sedan. För min del så berodde blödningarna på slemhinnor.

• Rasmusnalle

thelifesaviour: Titta på mig..jag trodde det absolut värsta, men har bara fått höra gott från alla och det verkar tydligen vara väldigt vanligt. Håller tummarna på att mensen håller sig borta från dig de närmsta 9 månaderna.

Tack så jättemycket allihopa för att ni har stöttat. Ni är helt underbara!!

• thelifesaviour
    Rasmusnalle skrev 2008-10-16 21:01:39 följande:
    thelifesaviour: Titta på mig..jag trodde det absolut värsta, men har bara fått höra gott från alla och det verkar tydligen vara väldigt vanligt. Håller tummarna på att mensen håller sig borta från dig de närmsta 9 månaderna.Tack så jättemycket allihopa för att ni har stöttat. Ni är helt underbara!!
    Tack för uppmuntrande ord.

Så härligt för er med plusset! Hoppas graviditeten blir smidig, underbar och allt man kan tänka sig!
  • cliffis
    Rasmusnalle skrev 2008-10-16 20:13:16 följande:
    Efter MYCKET velande om jag skulle testa så gjorde jag det iaf..tog testet jag fick från ivf men tyckte jag såg lite dåligt på det..så jag öppnade en till förpackning och doppade ner det oxå..sen hade jag två test att vänta på....VA HEMSKT DET ÄR ATT STÅ OCH VÄNTA!!!Men men..jag måste ha sett ut som ett barn på julafton. Ett  på stickan!!Kan det vara så att jag är gravid???!!! De ljusrosa flytningen är helt borta. Men jag vågar ändå inte tro nåt än..jag har ju TD på måndag den 20/10Men jag är såååååååååååååååååå lycklig just nu Det röda testet är från ivf..tittar man noga kan man urskilja ett svagt streck i det runda fönstret men clearblue visade tydligare. Ska ta ett digitalt på måndag.TACK ALLIHOPA FÖR ALLA TUMMAR..DET HJÄLPTE!!Hoppas bara plusset finns kvar även på måndag  
    Men gud du är ju jättegravid:) det är ju ett starkt plus!! Åh va roligt! grattis!
  • Odens Ängel
    cliffis skrev 2008-10-17 09:27:23 följande:
    Men gud du är ju jättegravid:) det är ju ett starkt plus!! Åh va roligt! grattis!
    Hur kan man vara jättegravid, hur är man då *Fnittrar*
  • cliffis

Odens Ängel skrev 2008-10-17 16:45:09 följande:

Hur kan man vara jättegravid, hur är man då *Fnittrar*
    ordagrant så vet jag inte. Mer att det var ett starkt plus:)
  • Lrs08
    Svar på #26
    här är en till som är lite orolig, idag så va de lite rosa inte alls mkt, har haft ömma bröst över en vecka nu och hade ett erjält hugg i tjej magen nån dag efter ÄL, har BIM på måndag så ännu finns hoppet kvar, ska vänta tills imorgon med att testa då är det iaf en dag närmare...så hoppas hoppas
  • Odens Ängel
    Lrs08 skrev 2008-10-17 17:12:33 följande:
    Svar på #26här är en till som är lite orolig, idag så va de lite rosa inte alls mkt, har haft ömma bröst över en vecka nu och hade ett erjält hugg i tjej magen nån dag efter ÄL, har BIM på måndag så ännu finns hoppet kvar, ska vänta tills imorgon med att testa då är det iaf en dag närmare...så hoppas hoppas
    Låter som du är gravid!!
    Men tänk på att även om du testar så kan det visa neg, fast du är gravid, eftersom du är så tidig isf och kroppen kanske inte producerat tillräckligt med hcg än.
    Men jag håller tummarna för dig!!
    Sj är jag på bim +7 här, har oxå haft en flytning med lite ljusrosa i, den har jag extremt svullen mage, e kissnödig ofta, vaknar 1 gång på natten och går och kissar, somnar jättelätt och tidigt (Jag som har sömnsvårigheter och brukar ligga vaken länge), hade oxå ett extremt hugg ca 3-4 dagar efter äl, i tjejmagen.
    Ska ev testa imorgon bitti, om jag vågar
    Hoppas hoppas
  • Lrs08
    Svar på #28
    samma här springer på toa hela tiden känns det som, men ibland funderar man på om man kanske gör de i "vanliga" fall också utan att man inte tänker på det lika mkt...ja gör de du också, man ska väl kanske inte ha för stora tankar, de kommer när det kommer men som sagt hoppas kan man alltid håller tummarna för dig/er också
  • Odens Ängel
    Lrs08 skrev 2008-10-17 23:52:00 följande:
    Svar på #28samma här springer på toa hela tiden känns det som, men ibland funderar man på om man kanske gör de i "vanliga" fall också utan att man inte tänker på det lika mkt...ja gör de du också, man ska väl kanske inte ha för stora tankar, de kommer när det kommer men som sagt hoppas kan man alltid håller tummarna för dig/er också
    Har du testat idag?
    Jag vaknade 7:15 och va tvungen att gå på toa så då passade jag på...
    Och jag fick ett PLUS!!!!!!!!!!!!!!!!
    Fick ju ett tidigare i månaden oxå, men då hade testet legat 15 min, alltså 5 min för länge, så jag vågade inte lite helt på det eftersom jag dessutom fick ett minus 4 tim senare.
    Men nu man morgonurinen så kan väl testet inte ha fel, ELLER???
    Är såååå lycklig, men vågar samtidigt inte hoppas FÖR mkt, för TÄNK OM testet lurar mig...
    (Är på bim +5 till +8 idag, har lite oregelbunden mens så jag är inte säker, men jag är på flera dagar plus iaf, så mkt vet jag.
Svar på tråden Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(