• Rasmusnalle

Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(

JAG BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDER!!!!....*gråååååååååter*
    Såg en liten droppe på toapappret..bröt ihop på jobbet och åkte hem..är så förtvivlad just nu..vi som hade så fint ägg med toppkvalité.

Det va mer som en ljusrosa flytning än en droppe blod som vid mens..har haft hugg i livmodern de senaste dagarna och det molar fortfarande...finns dett nån chans att lilla knytet vill stanna?????

Väntar på att bli kissnödig så ska jag testa nu...JAG VÅGAR JU INTE!!!

Är på RD 10

Finns det nåt hopp för oss???
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-27 22:25
    Jaha då va det bekräftat..idag tog jag ett blodprov för att mäta Hcg nivån i blodet och det va så lågt som 7. Finns inget gulligt litet knyte kvar.

Började blöda mer natten mellan torsdag och fredag den 23/10. MF

Tack allihopa för era varma kommentarer och allt stöd som hjälpte mig att hålla modet uppe.
  • Svar på tråden Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(
  • Lrs08
    Svar på #30
    åå grattis till dig, blir lite avis;) själv så vaknade man upp vid halv 4 gjorde testet då - :( nu så kom mensen, konstigt nog 4 dagar för tidigt...brukar alltid komma på dagen så man får väl ta ett nytt försök nästa ÄL
  • Rasmusnalle

Ängel:  STORT GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!
    Nu hållr vi tummarna på att våra små knyten håller sig kvar i våra varma magar  Glad Glad

• Rasmusnalle

Lrs08: Nääääää va tråkigt Jäkla mens till o dyka upp!! Håller tummarna för dig i fortsättningen att du får ett fint pluss och att mensen nu håller sig borta
    Stor Kraaaaaaaaaam

• Lrs08
    Svar på #33
    lycka till och stort grattis! ja nu är de bara att sats på nästa månad och hoppas på resultat då
  • Rasmusnalle

Jag fick en brunaktig flytning igår kväll men hoppas på att det är den ljusrosa flytningen som har torkat in. måste lära mig att inte analysera pappret efter toabesök..är det fler som håller på såhär eller är jag ensam

Har haft hugg i midjan och livmodern några ggr men hoppas på att det är bra tecken.

• Lrs08
    Svar på #35
    ja hoppas på bra tecken, å jag kan ju bara hoppas på att min cykel har blivit kortare så de går fortare till nästa ÄL å nästa BIM ;) man får se det från den ljusa sidan
  • Rasmusnalle

Ååååhhhhhh..jag står inte ut längre!!! Fick springa ut från IKEA efter riktiga magsmärtor och vad hittade jag på pappret..en ny flytning, men den här gången va den inte ljusrosa utan mer ljusröd..och den verkar vara mer ihärdig nu..är rädd att det här är förstadiet till mens.
    Det kanske va ett falskt PLUS
    Jag har så ont oxå..som knivar i magen eller rejäl menssmärta...Uääääähhhh!!

• Odens Ängel

Håller verkligen alla tummar här för att det inte är någon fara.
    Du tror inte att det är så att du själv bringar fram smärtorna, genom att gå och oroa dig, spänna dig och gå och "känna efter" hela tiden?
    För ont kan man ju få av att stressa och vara orolig.
    Det ljusröda i trosan kan vara en vanlig blödning, vissa får ju mens som vanligt fast dom är gravida.
    Men om du är jätteorolig så tycker jag att du ska kontakta gynakuten så du får komma in och få det bekräftat att det inte är nån fara.
    Sänder styrkekramar i 1000 och håller alla våra lyckotummar och tassar här hemma för din skull.
    Håll mig uppdaterad är du snäll!!

• Rasmusnalle

jag är ju så dum och springer in på toa och  torkar bara för att se..men det är som gammal mens som inte slutar..det  är INTE rött blod..det verkar inte vara färskt..men frågan är vad det är??
    Funderar på att ta ett nytt gravtest..ett CB Digital

• Odens Ängel
    Rasmusnalle skrev 2008-10-18 16:20:54 följande:
    jag är ju så dum och springer in på toa och  torkar bara för att se..men det är som gammal mens som inte slutar..det  är INTE rött blod..det verkar inte vara färskt..men frågan är vad det är??Funderar på att ta ett nytt gravtest..ett CB Digital
    Kan det inte vara så att du torkar dig för ofta och för mkt av ren oro så att du har "torkat sönder" dig lite så att det blivit ett sår mellan benen?
    Överallt står det att man kan blöda när man är gravid, vissa gör det bara i början medans andra gör det hela grawen.
    Så oroa dig inte snälla, du gör det bara jobbigare för dig och din man.
    Njut av plusset och helgen och om du sen fortfarande är orolig när måndagen kommer så tycker jag att du ska ringa gyn, så du får en tid och så dom kan lugna dig!!
Svar på tråden Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(