• lightfish

Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(

Nu vet inte jag vad RD 10 är... Men 4 dagar innan mitt Clearblue Digital visade Gravid så fick jag en ljust ljust rosa flytning.

• lightfish

Rasmusnalle
    Jag hoppas verkligen det tagit sig för dig! Jättekram och ett stort lycka till!

• lightfish

Gråter nästan nu! Är så glad för din skull! Hoppas hoppas hoppas massor att det går bra! Jättekram!

• lightfish
    Rasmusnalle skrev 2008-10-18 16:20:54 följande:
    jag är ju så dum och springer in på toa och  torkar bara för att se..men det är som gammal mens som inte slutar..det  är INTE rött blod..det verkar inte vara färskt..men frågan är vad det är??Funderar på att ta ett nytt gravtest..ett CB Digital
    Hej igen! Skulle inte du till läkaren på måndagen? Då kan de ju kolla hur allt ser ut?
  • lightfish
    Rasmusnalle skrev 2008-10-20 19:24:59 följande:
    Jag hade min riktiga testdag idag och fick ett jättefint starkt pluss på stickan..är sååå glad. Ringde och medd ivf resultatet och fick tid för VUL den 11/11.Har haft mörkbruna flytningar..men har fått höra från så många håll nu att det är fullt normlt så jag börjar faktiskt tro på det snart..inget idé att stressa upp sig i onödan..ska ju leva med det här busfröt i magen ett bra tag till nu Hur mår du??Kramisar
    Återigen...jättestort grattis! Skönt att få det bekräftat igen och att ni ska på VUL, glöm inte att ta med blivande pappan... Tyckte det var häftigare med VUL:et (v.9) än med vårt KUB ultraljud i v.14... VUL:et var tydligare... Lycka till, nu har ni en resa framför er!
Svar på tråden Ljusrosa Flytning??? RD 10 :-(