• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Jag mådde illa igår och inatt och gör även nu när jag tänker på mat. Det känns ju lite bra .. även om jag helst hade varit en av dem som aldrig mår illa
    Skulle ni våga ta postafen ibland när det känns extra viktigt att må bra? Jag har ju inte spytt men vill helst undvika det

• babblar på

Idun: härligt.. vad skönt!

bling: skit att du mår dåligt igen

mizzT: skönt att hcg låg bra till. Ska du ta fler sådana prover?

Nån mer än Cia som knaprat postafen?

• babblar på

Nä jag blöder inte nu(ni som undrade) Gjorde inte igår heller..skönt att slippa det iaf.
    Och jag mår ju illa vilket känns lite bra Vill småäta hela tiden men äcklas ändå av tanken på mat.

finesssan: jag tror också det är normalt att det blir sådär ibland. Hoppas hon blir gladare snart och att du får vila lite

Idun: häftigt med en liten duploräka Och riktigt UL ...wow! Jag sitter med ett stort leende för din skull

hej på er andra också! Hoppas ni mår bra

• babblar på

a80: nä inte menstid men jag tror att jag kanske tryckte in proggen lite fort? ...höll nämligen på att missa den. Hoppas att jag bara stötte till nåt "ofarligt"

pear: Hej och välkommen!

Imorse vaknade jag innan klockan ringde. Mådde så illa..det måste väl betyda nåt bra? Hoppas! Men tänk om det bara är proggen

• babblar på

a80: lycka till på inskrivningen förresten! Härligt att du redan är där.

• babblar på

Underbart Lycka!!! Vilken v är du i nu igen?

Jag har varit och kollat min också....4mm men inget hjärta än. Hoppas så att det ska gå vägen. Ska ju börja ta fragmin *hjälp* Hur ska det gå?
    Jag ska visst bara ta det till v 12 iaf

Idag har jag käkat postafen plus haft seaband och det funkade inte helt mot illamåendet. Fast postafenen kanske bara kom igång lite sent för nu mår jag lite bättre.
    Klementiner är min räddning Tur att det är frukt iaf Fast sura godisar är ju också bra
    Jag har iaf inte mått så här de andra gångerna så jag hoppas att det betyder nåt positivt.
    Jag vill att det ska funka nu!!!

jag tror att proggen också gör nåt så immunförsvaret får svårare att "döda" fostret förresten

• babblar på

Lycka: han sa till mej att jag bara behövde det till v 12 för att jag haft tidiga tror jag. Man frågar så mycket så man glömmer hälften. Har du börjat med fragminet?

Jag fattar inte...på apoteket sa de att jag inte skulle trycka in sprutan så långt utan mer längs med huden. Och i paketet står det 45-90 gradera vinkel så långt som möjligt. Det låter ju som om man ska ta den rakt in nästan
    HUr gör ni andra? *hjälp* *hjälp igen*

cia: jag är i v 6 nu 5+5 typ

• babblar på

cia: nä man fattar itne ens att de kan se nåt på vulet ju
    Men drB verkade tycka att allt var rätt iaf

ang. fragmin så kommer jag nog sluta i v 12 men jag hinner ändra mej flera ggr innan dess
    Men som jag fattat det är det itne bra att ta det medlet nån längre tid(vilket jag tycker att även 6 v är )

Jag är rädd att blodet blir för tunt nu så bäbis( eller jag) dör pga det. Hade han sagt att jag fick välja T elelr F så hade jag nog fortsatt med T Men nu sa han att det var bättre att jag tog F så jag hoppas att det går bra.

• babblar på

lycka: har du gjort nån koll så blodet itne blir för tunt?

jag har tagit toxoplasmos idag och hoppas att det visar att jag är immun. Katterna ska inte vara på samma lakan annars och det blir inte lätt att fixa Det brukar vara katt mot min näsa på nätterna typ

• babblar på

Hej allihopa Jag har tagit min spruta så nu ska jag försöka att inte dö också. Det var ju egentligen inte så farligt att ta den men stressen . Jag skakade lite kan jag erkänna

cia: drB sa att man brukar ge rådet inga katter på lakanet och handskar om man tömmer lådan. DEt är ju inte lätt att säga till dem att de inte får vara på lakanet så jag hoppas att jag är immun.

lycka: jag frågade om havadeskapsförgiftning ju. Min mamma har haft lite några ggr. Det var då han sa att jag skulle ta fragmin istället eftersom t inte var så bra då(de säger olika) Iaf så var det ju inte därför jag skulle ta det längre utan utan nu ska jag bara ta det ändå. Och havadeskapsförgiftning var inte ärftligt typ(lite kortfattat)
    hmm måste alla säga olika
    T måste man iaf sluta med en vecka innan förlossning pga bäbis hjärta. Men tänk om man föder förtidigt?

brukar ni bli lite röda där ni tagit sprutan förresten?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8