• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

finesssan: T och fragmin ska man itne blanda enligt fass så det vill jag nog undvika

ang. läkare...man måste nog ifrågasätta privata läkare också så man väljer en bra. Finns bra och dåliga där som överallt.
    Jag har nästan bara träffat trevlig personal inom landstinget. En otrevlig gyn på akuten har jag träffat men hon kanske hade en dålig dag?

ego: jag känner mej inte speciellt gravid. Lite ont i tuttarna men inget annars. okej jag vill ju inte må dåligt om jag inte behöver Bara bäbis lever så är det ok

• babblar på

mwb: nope ingen mer blödning men å andra sidan så brukar jag inte blöda när jag tar prog. Har du en helt galen katt eller Fast jag gissar att den är söt ändå. Hoppas värdet är bra nästa gång och att kattsåren försvinner och katten blir snällare...kan nog vara å att h*n har ont

Idun: ha så kul på landet! Ska på vul nästa vecka men det känns ju lite tidigt. Ser jag inget hjärta så blir jag nog jättedeppig och det känns som om det i vilket fall är lite tidigt för nåt hjärta. Men snälla kan det itne blinka minst ett hjärta på skärmen!!!

finesssan: Jag hoppas det ska gå bra nu utan en kombination av de båda men det är ju bra att veta att ett alternativ till finns om nåt går illa. Tack för länkarna och hoppas du får mer ork snart

Lycka kram på dej..jag orkar iaf hålla tummarna länge

ginko: hej och välkommen

Poppy: Jag försöker hålla mej sysselsatt så jag inte ska tänka hela tiden Men man kan ju inte låta bli att klämma på tuttarna till och från

hej på alla andra söta också!

struntar ni i att färga håret osv förresten?

• babblar på

sista frågan var mest till de som är gravida alltså

• babblar på

sandra: vet itne om jag har grattat dej. Grattis iaf. Man kan ju aldrig gratta för mycket när nån fått en bäbis

dnd: svårt att veta vad man ska göra.
    Jag har respekt för medecinerna och vill inte ta för mycket men ändå itne för lite.
    Jag vill ta lagom men det är svårt att veta vad som är lagom
    Fass säger ju att man inte ska blanda t och fragmin iaf. Läkarna slår ju alltid i fass för att veta vad de kan ge ihop

• babblar på

finesssan: tyvärr vet jag inte var jag såg infon om att det itne bör blandas?(hittade inte det just nu men det var inte den texten som du kopierat. För den hade jag inte sett) Men som sagt det finns ju alltid undantag och i vårt fall kanske man behöver göra det?

Om dessutom läkarna säger att man kan ta det så får man ju hoppas att de vet vad de gör Nåt annat kan man ju knappt göra

till mej har de förresten inte sagt nåt om att de ska kolla mej när jag börjat ta sprutor. Det får man nog se till att få då kanske.

• babblar på

hej allihop!

jag blödde lite igår och även idag (efter prog) så nu känns det kört igen Okej inget riktigt rött men ändå. Brösten gör knappt ont och jag känner mej för smal

• babblar på

MizzT: hoppas du känner fel! Man kan nog bli konstig av hormoner och T och så också

själv har jag ont nu så jag är också nervös

Bling: jag har inte räknat riktigt men v 5+? är jag i. V 6 alltså.

• babblar på

MizzT : jag hade också problem med att bli gravid när jag tog 2 T(om det nu berodde på det)

• babblar på

Poppy: jag ska kolla i slutet av veckan så jag väntar nog tills dess om inget dramatiskt händer.(blöder itne just nu iaf) De brukar inte kunna se så jättemycket i 5+.

Stella: jag förstår inte heller hur man ska klara alla månader Men jag hoppas att vi får bäbisar denna gången

MWB: Hoppas du slipper svamp...hjälper surkål Har aldrig hört det

bubblan: redan 8 månader...tiden går fort. Då springer hon snart runt

cia: har inte läst din blogg men hoppas iaf att det är bra med dej därnere och överallt annars också såklart

bling:skönt att du mår bättre

Idun: Lycka till på vulet!

hej på er andra också!

• babblar på

MizzT: inget blod idag..än så länge iaf.
    Hur är det med din läskiga känsla?

Bionic: Hej
    Jag har testat lite olika. Bara 3 progesteron per dag och sen 2T per dag plus 2 prog men fick ändå mf de gångerna. Denna gången hoppas jag att det ska funka och då har jag tagit 2 prog om dagen från nån dag efter äl plus 1T från mensens slut
    Har haft 5 konstaterade mf och hoppas att det INTE ska bli fler mf.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8