• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Kajaloajo: jag har inga barn sen tidigare, 5 mf och ett misstänkt mf(plussade aldrig) och nu är jag då gravid igen och hoppas att det ska funka

DND: mailea igen om levaxinet. Man ska nog itne dosera sånt på eget bevåg. Jag är ganska säker på att jag aldrig legat i 20 min och inte ätit på 2 tim innan ett prov. Ingen som sagt till mej

Mikes: nej! Hoppas det inte är som du befarar. Hoppas allt är okej ändå. Håller mina tummar. Kram

Poppy: va är de helt knäppa eller ? Jaaa

• babblar på

Mikes: nämen usch vad jobbigt. Tänker på er. Kram kram

Frank: jag har också lämnat present redan så jag hoppar också över

• babblar på

MWB: japp fram med skalen Jag åt ju hur mycket klementiner som helst i början. Kändes som det var det enda jag ville äta så jag hade ju skal på hög så att säga
    Jag mår fortfarande illa men har nog inte ätit klementin eller apelsin på flera dagar
    Vad är cmv?

• babblar på

Dnd: hoppas äl dyker upp imorgon så du slipper testa mer

hej iDude

foglossning...hur känns det? Jag har ont i skinkan till och från. Ibland kan jag knappt gå. Fast det kan kanske vara ichias

• babblar på

Mammarazzi: du kan få fel värde om du tar FSH på fel dag. Men då vet du ju att du tagit det på fel dag så du inte blir orolig

• babblar på

mamarazzi: nä det menade jag inte Men de kollar alltid det värdet på mf-utredningar. Fast jag vet inte riktigt varför? Kanske kan ett sämre värde ger sämre ägg så man får mf för det???
    Nån anledning borde det ju finnas

• babblar på

Mikes: hållar tummar och tår för er båda idag!

Idun: jag har haft ichias nån gång men minns ju inte riktigt hur det är. Men jag tror detta kan vara det. Man vet kanske att man har foglossning när/om man väl får det
    Men det är ju bra att du tänker så...positivt tänkande. Det är alltid bra

Lucki: jag har nog missat att gratta till plusset. Grattis!

Finesssan:hoppas du får en bättre dag idag!

• babblar på

mwb: undra om jag tagit det också då för jag tog toxo hos drB?
    Lycka till med jobbet!

Krusbär: klementin och saltlakrits. Vitkål och råa morötter att gnaga på Pepparmint ska vara bra mot illamående så ibland funkar halstabletter. Jag mår illa än. Kan tex inte äta sött utan att må illa efteråt. Och nu i typ 3-4 dagar har jag mått mer illa igen.
    Seaband kanske lindrar lite? Vet inte om jag mått värre utan dem ?
    Äta varannan timme

Men du får tänka att det verkar bra att du mår illa iaf

• babblar på

oj jag missade en sida igen

Krus: du hade visst fått många tips redan såg jag nu

Lycka: tråkigt att du har Gbs. Hoppas du blir av med det lite fort. Vet inte heller nåt om det men jag går och kollar ganska ofta

• babblar på

Lycka: tycker att jag lämnar inte kisseprov jätteofta men jag har kanske bara gjort det 3 ggr än så länge ändå? Det var ju inte så ofta kanske

Finesssan: menar du att man måste gå till en gyn för att vara säker på att man itne har GBS eller urinvägsinfektion?

Har ni andra mätt tappen ofta? Eller är det nåt de gör senare?

DND: vet tyvärr inte hur det är med äl och prog? Men man har ju inte äl alla månader fast ge inte upp än. Jag hade på dag 18 och har även haft dag 20 en gång har jag för mej

• babblar på

Lycka: lämnar IN skulle det stå. Fingrarna är för snabba

• babblar på

Finesssan: tack för länken! Jo jag vet att det är olika saker. Jag brukar be om odling på GBS. Men jag visste inte att man kanske bör ta prover på fler ställen.
    Prov i ändtarmen vill man ju inte gå och ta så många ggr iaf
    Gissar att de flesta bara kollar kisset? Eller?

Man kan odla urin för att hitta UVI också har jag fått för mej. Det är väl att gå lite längre än att bara stoppa i en sticka i kisseprovet

• babblar på

Hej Malin! Jag tog prog denna gången så som cia skrev ...2 till v 12. Uttrappningen var att jag sista dagen hoppade över morgonproggen och tog bara den på kvällen.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8