• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Hk: usch vad jobbigt Förstår att det är ledsamt. Känner själv att det gått för många år av försök och när man ser att alla andra får barn efter barn under samma tid så ger man ju upp.
    Men jag har iaf fått förhoppningen av att kunna bli gravid igen sen mitt sista mf. Hade nästan gett upp det.
    Hoppas att du blir gravid snart! Kram kram

LillaD: Enligt testet var äl förra fredagen men med detta illamående börjar man ju undra om man blev gravid förra månaden trots mens och allt Jag använder t.o.m seaband till och från och mår ändå illa
    Hoppas du mår bra! Ska du ta mer pergo förresten?

poppy: jag trodde du åt 2T förra mf och var som jag Jag tror på 1 så det kommer gå bra för dej! Hoppas du mår bättre i huvudet...illamående skulle jag kunna skicka till dej om du vill

Idun: ha så roligt!

alla ni som tar sprutor på er själva...vad duktiga ni är!

• babblar på

poppy: tyvärr hade jag normal mens och vi försökte inte ens så jag blev nog inte gravid förra månaden ...tyvärr

Usch vad äckligt det lät med drickandet av filen

DND: hoppas du hade en trevlig semester. Det där med medeciner är alltid lurigt. Svårt att veta på vilket ben man ska stå

• babblar på

Cia: vilka sötisar du har! Men jag blev helt förvirrad när det inte var din gästbok och undrade var jag hamnat

spirit: 6 st befruktade lät väl superbra?(är itne så duktig på sånt där)Hoppas det går bra för dej nu!

Bling: önskar dej lycka till!

• babblar på

Hallå här är jag! jag mår lite illa till och från men inte alls som förra veckan. Så det måste ha varit för att jag var i början av proggen. Konstigt men antagligen sant Inte testdags än...funderar på att hålla mej till fredag iaf. Får se hur det går Vill lyckas nu för jag har verkligen börjat ge upp och vet itne hur länge till jag orakar försöka

Idun: hoppas det itne är nån fara! Det är det nog inte. Symtom går ju fram och tillbaka säger alla. Håller mina tummar

hoppas ni andra mår bra också. Håller tummar för er också

• babblar på

LillaD: Hoppas rygg och nacke blir bra snart!

Mamarazzi: ha så kul i Thailand. Hoppas du fick ner all packning och hoppas det går bra i thailand om det blir en ny graviditet

Bling: va inte klara! Du har väl väntat länge på dem?

cia : grattis till syskonvagnen

hej på er andra också. Hoppas ni mår bra idag!

angående min testdag...egentligen ska man ju vänta 19 dagar efter äl så om det visar minus nu i veckan så kan jag inte lita på det ändå. Fast är det plus så är det väl plus iaf. Prog luras väl inte åt det hållet tror jag inte ...eller?
    DrB tycker iaf att jag ska hålla mej till en T hela tiden och det känns ju skönt att vi tänker lika nu Mina nytagna prover var bra och hade alltså inte ändrats.

• babblar på

lilleskuttan: härligt att ul gick bra!

Idun: har glömt gratta dej till ditt bra vul också. Läste och trodde jag hade grattat men det har jag nog inte

poppy: jobbigt att du behöver ta så mycket alvedon men de ska ju vara snälla. Hoppas du mår bättre snart

bling: förstår dej men jag tycker att du ska vara glad ändå över att kromosomerna var som de skulle. Det är bra även om du inte känner så nu. kram kram

lillaD: har du blivit nåt bättre?

vild i håret: beklagar verkligen ditt mf

finessan: hoppas du mår lite bättre

Stella: jo om jag fattar det rätt så kan bäbis inplanteras senare just för att mensen skjuts upp så därför kan man inte lite på ett minus vid Bim??? Vet inte om jag missuppfattat detta
    Håller tummarna för dej!

hej alla andra också

Ego: jag är så rädd att det inte blir nåt denna gången heller. Är mest rädd att jag ger upp. Vet itne om jag orkar mer? det känns inte som om jag kommer få barn. Vad gör man då resten av livet? Några förslag

• babblar på

idun: usch vad jobbigt. Hoppas du mår bättre snart

• babblar på

mizz Turko: önskar också lycka till med ditt vul. Missade att du skulle göra ett. Känns knappt som jag hänger med här längre

poppy: jag vet, detta är första försöket efter mitt sista mf. Men åren som gått gör att jag inte tror på det längre. Dessutom funkade ju inte ens det, som funkar på alla andra här, på mej. Jag känner mej så deppig och det brukar ju betyda mens ..skit
    Jag vet inte ens om jag vågar testa imorgon

usch symtom ja..blä för avsaknad av symtom och blä för symtom
    Ska du på nåt mer vul snart?

• babblar på

jag visste det! Nu kommer det lite blod fast jag tar prog. Idag är egentligen min Bimdag så det lär ju inte bli plus. Nu får jag ta alla skitpiller i en vecka till bara för att det ska gå 19 dagar ...blääää
    Jag är så trött på denna skiten!

finesssan: jo jag har pratat med drB och möjligtvis kan jag få heparin senare (efter plus). Men detta för att jag frågade om man kunde ta T hela graviditeten och då var fragmin att föredra.
    Fragmin och heparin är samma va?
    Vad duktig lillflickan är! heja heja!

usch nä jag tror att jag ska shoppa riktigt mycket till helgen Och äta riktigt mycket choklad !

• babblar på

tyvärr Idun...tror inte det. Jag brukar ha nidis en vecka efter äl...men man kan ju alltid hoppas på "mensen skulle kommit mens" ett tag till

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8