Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

hej hej alla!!!

jag vet att ni skall fika ikväll men tänkte ändå fråga om det kanske skulle gå på låt säga fredag? nästa vecka alltså 7:e eller vad det blir så har man ett avbrott i upppackandet och så. Kanske vid 18 tiden?

Annars hoppas jag att alla har en bra dag och att anna kryar på sig här är det bra men ont i svanskotan och vaaarmt som om vädret fått fnatt och tror att vi ska hoppa över höst och vinter...

• FiaÅkotten

på onsdag är det väl yoga?

• FiaÅkotten

jo onsdagar har iaf jag yoga... vet inte var ännu men...

• FiaÅkotten

missboss du får berätta allt för mig =) jag får ta igen det tillfället senare men jag vet inte när än...

• FiaÅkotten

missboss haha vill du så är jag med i parken med fontänen haha

Fika eller middag... vilket som för min del nu ska jag gå hem från jobbet 2 timmar efter att jag slutat

• FiaÅkotten

hmm tidig middag... men okej tror det funkar men har egentligen ingen aning haha

OK, ska vi säga middag 17:30 fredagen den 7:e oktober? På Ghandi?

Lista:

Mjölk

• FiaÅkotten

OK, ska vi säga middag 17:30 fredagen den 7:e oktober? På Ghandi?

Lista:

Mjölk
    Abby78
    Fia (trodde jag la till mig själv innan men det gjorde jag visst inte...)

• FiaÅkotten

inget foto från igår?

• FiaÅkotten

hmmm vill också ha en sjal men dem är så dyra! för 5meter tyg kostar det många hundra tycker jag är dumt.... kanske kan sy en om man har kännt och klämt på en först....
    fick å andra sidan en baby björn alldeles gratis så jag har ju bärhjälp

• FiaÅkotten

men hallå! Buebo var och kikade i ditt krypin och såg att vi har ju BF samma dag! vi är alltså 3st som ska ha den 15e på den här tråden... lite coolt

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?