Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

jag har hittat massa underbara kläder som bebbe kunde ha till jul... om hon kommit ut då vill säga... har inte köpt några än... och så hittade jag , liksom bara snubblade över hur många underbara outfits som helst... antagligen ganska meningslösa att inhandla då man inte kommer ha ett hel matchat barn en hel eller halv dag men ändå...

längtar som en gnu nu...

ska förresten åka och se om en bilhandlare som har en för oss intressant bil kanske vill ha vår i inbyte imorgon ska bli kul! Nån som vet nåt om hyundai eller hur fasen det stavas? elatra isf?? både bra och dålig info är så välkommen

• FiaÅkotten

får man inte ta emot besök på BB?? jag menar jag ville ju ligga i sängen och få besök med blommor choklad och beibskläder (och stora summor pengar men det hör mest till fantasin)

• FiaÅkotten

jummie VAAA?? plastblomma då? bara en liten? nu blev jag besviken...

abby ja man får väl göra det...

Lisabettan åhå på så vis... bagageutrymme att jämföras med?? på ett ungefär bara...
    Tack ska gå in på sidan och kolla!

jag ville verkligen ha besök på BB... har också besökt rätt många som precis fått och det var aldrig problem... (i kalix mest) och dom fick blommor....

• FiaÅkotten

jummie nej men jag ville verkligen få hela det där kitet... får väl be om en aloe vera blomma eller nåt dem brukar ju inte heller framkalla allergiska reaktioner...

• FiaÅkotten

ojoj nu är det inte länge kvar... tills allt ska vara klart att packas in i lastbilen och jag slits mellan hopp och förtvivlan eller nja kanske inte såå drastiskt men nära på... hur skall allt få plats? VEM skall bära allt? ojoj... och så jobbar vi båda två tills på fredag och måste åka senast 12 på lördag...
    ska hinna byta bil innan också... överoptimistiska? njäe

SEN ska jag fixa bäbisrum och grejja och fixa och dona... och ta det luuugnt och kanske oroa mig lite för förlossningen men jag tror jag skippar det surt med besökarna och det men får väl åka hem nångång och ta blommor och besök då!

måste ut med min stackars hund men jag orkar inte gå i den jäkla trappan...

hur är er dag?

• FiaÅkotten

Mjölk hur stort hade ni? hade ni mkt grejjer? vi har inte såå mkt som tur är och vi har absolut inte ens i närheten av råd att anlita flyttfirma så vi skall köra själva eller ja först var det 2 kompisar som skulle hjälpa till att bära och att köra själva lastbilen men den ena har liksom lite nonchalant ignorerat att svara i telefon osv så jag räknar inte med henne längre (ny pojkvän och hennes helg med barnet och massa sånt) så det är en kompis som hjälper oss hade inte jag varit gravid så hade vi antagligen gjort det helt själva men nu MÅSTE vi ha hjälp. så jag kör väl mest bilen och sen får vi se vem som kör vad men det är det minsta problemet, själva åkandet och såå långt är det ju inte jag oroar mig mer för det där med bärandet och hur mkt jag får bestämma nu när jag inte kan bära... (är mkt för att göra saker själv) och att hinna iväg i tid och ska hunden och katten åka i samma bil eller varsinn??? vad blir lugnast? varsinn tror jag men jag vet inte... Jaja iväg kommer vi alltid men lasbilen ska ju dessvärre tillbaka hit till farsta också så vi har ju en viss tidsgräns....

• FiaÅkotten

oh Tack förresten! för välkomnandet =)

• FiaÅkotten

Missboss förstår att du inte vill byta men det kommer gå bra ska bara bena upp saker och ting lite ja och så är det så jäkla dumt att man jobbar så olika tider. och så vill man ju hinna träffa alla en "sista" gång innan flytten också... men det går fiiint
    ska bli kul att komma upp nu...

• FiaÅkotten

Mjölk okej vi har inga 8000 och inga sponsorer heller men jag hade nog flyttat själv oavsett... Jag har inte tänkt bära heller packat har jag redan gjort det mesta iaf det blir lugnt...

Och vi lär väl behöva köpa en hel del möbler också antar jag eller ja lite iaf men har ingen brådska tar det som det kommer...

icaS hoppas det verkligen bara är en fettknöl iaf...

• FiaÅkotten

äntligen tja jobbigt det låter så hemskt när alla andra säger det verkar jobbigt känns mer som om det är lite mkt på en gång men inte så fasligt jobbigt...
    Lät som ett riktigt fynd med babyskyddet, hur länge kan det tänkas vara så pass bra pris?

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?