Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

Tackar också för en trevlig fika stund!!!
    Och visst var det ett bra avsnitt av CSI?

• FiaÅkotten

tja för mig låter det bra med en standard tid kan ju inte komma på dem första men ändå =)

• FiaÅkotten

vilka dagar var det yogan kommer vara sen? ´så det inte är samma? för mig spelar det iaf ingen roll kommer ju bara vara hemma när vi väl är här, lär väl ha en hel del att göra men det kan jag ju göra när som helst!

• FiaÅkotten

aurora jahapp men då blir ju samma tid och plats perfekt!

är arg och sur och tvär idag
    var på expo med mamma och parkerade för att gå in visst lite trångt mellan bilarna men ändå så att jag med mage och alt skulle komma ut så börjar en gubbe gapa och knacka i bilen brevid som tydligen var hans att jag fan inte kunde köra bil och att jag hade smällt in dörren i hans bil osv jag gapade tillbaka lite men tänkte jaja skitgubbe flyttar väl på mig lite då. men han flyttade inte på sig (han stod framför min bil med en liten hund ) och bara var allmänt otrevlig och förolämpningarna haglade. jag bad honom flytta på sig så jag kunde parkera om för det avr ju det han ville men nehej då. Sen kanllade han min mamma jävla kärring och då klev jag ut ( efter att ha flyttat på mig) jag var sååå nära att smälla till honom han var så rent ELAK och så flinade han till och tittade på min mage och sa ja det här lär du få högt blodtryck av... så jag stegade fram till honom och bad honom hålla tyst. Jag var så arg och bara skakade och fick såna jäkla sammandragningar. Han gav ju aldrig upp!
    Det fanns ju ingen som helst anledning att fortsätta gapa jag hade ju iofs inte gjort fel från början. Så kom hans fru ut och reagerar inte ens över hur hennes man beter sig! som om det var vanligt förekommande mamma sa vad han kallat henne och hon suckade bara och sa att hon inte ville lägga sig i sen satte hon sig i bilen...
    Jag fick så ont i magen... och så tog vi hans regnummer när han ändå skulle åka han stormade ur och tog vårt med ja visst sa jag och rabblade. Tog ju hans för att vara på den säkra sidan liksom så sa han "det blir rättsprocess det här" Vaddå? att han beter sig illa? jag orkade inte stå för allt snurrade fattade liksom inte hur man kan bete sig så han garvade vinkade och for iväg.... helt sanslöst....

Fattar fortfarande inte vad han gapade om från början.... Han förstörde hela min dag...

• FiaÅkotten

jummie aj fan... jag var ju iofs ca40cm ifrån bilen och har inte nuddat den med varken min egen bil eller knackat i den som han gjorde.... fattar fortfarande inte varför han gapade....
    Hur gick det för dig då?

• FiaÅkotten

abby det värsta var att han såg ut att njuta av att stå och provocera så jag vet inte om jag tror att det hade hjälpt....

Alise måndagar är väl inte någon lag... kan ju ändra om inte alltid så ibland!

• FiaÅkotten

missboss fy jag förstår dig bara att släppa loss det det är enda sättet... blir så dumt bara när man gormar på sambon men dem slipper å andra sidan bli tjock...

äntligen ja han va en stor rumpa. Och hade ingen hyffs...

Idag kickade bäbis så hårt att det liksom studsade till på magen så att jag såg det i ögonvrån sen låg hon och tränade stepp eller karate eller nåt för det var mer ordentliga än innan så häftigt så efter det känns dagen bättre men den är ändå långt ifrån bra så jag hoppas på en bättre imorgon, Och på Torsdag!!! Då minsann blir allt bättre för då ska vi shoppa!

Vad gäller fika sen så funkar torsdagar bara fint...

• FiaÅkotten

idag är en mycket bättre dag! hitills iaf, låg och kollade på en guppande mage det var skitroligt

Aurora ja han njöt nog verkligen... vilket ju gör att man själv blir ännu argare men hans fru då? jag kulle inte stanna med en sån gubbe för som jag skrev så verkade det inte som nåt ovanligt, hon reagerade ju inte ens... jaja skit samma... Jobbar du verkligen i Övik?

Missboss hoppas du känner dig kryare och gladare idag!

• FiaÅkotten

Aurora hmmm inte känt av lillan alls än? han eller hon kanske ligger och kickar dig inåt istället. jag tror att jag kände så tidigt för att jag helt enkelt inte hade nåt bättre för mig, låg ju hemma och mådde skit så jag låg och kände efter en hel del annars är det ju vanligt att förstföderskor inte känner förrän v20-22 så det kommer! Men jag förstår att du e otålig.

hur många mil är det till övik eg? och vad konsultar du om?

• FiaÅkotten

jummie jag förstår dig... har svällt som en ballong under tiden jag varit här uppe så jag har precis lagt ut en annons på mina fina mamma jeans...
    men du såg inte så särskilt stor ut... vilken vecka är du i? (hann ju knappt prata med er som satt vid första bordet)

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?