Umeåmammor januari-februari?
förresten idag är det bara 99 dagar kvar till BF!! coolt nästan greppbart!
förresten idag är det bara 99 dagar kvar till BF!! coolt nästan greppbart!
elsa jo det är riktigt skönt innan när jag såg dagantalet blev jag helt förskräckt över hur länge det var men nu var det tvärtom! som jag skrev greppbart nästan och det gick fort trots att jag trodde alla som sa så snackade s*it hehe
elsa mmm troode aldrig de där första 12 veckorna skulle ha sniglat förbi men de gjorde dem ju
verkar som om ni haft en trevlig fika kväll själv har jag legat hemma och varit trött, sålt lite porslin och kollat på du är vad du äter och känt att jag har hamnat utanför min egen bana (kände jag iofs innan jag kollade på det också) men men får ta igen det sen när det är klart det här.
nu är jag trött tror jag skall lägga mig blir nog en lång dag imorgon tror jag...
missboss jag fotade mina bilder med grannens underbara digitalkamera så pröva det visst är det för underbart med UL??!!
icaS vi flyttar den 1e vilket är en lördag så efter det är jag med på fika när som nästan!
hoppas alla haft en bra dag! min var kass i början men blev bättre på kvällen nu ska jag gå å lägga mig på sängen och ägna mig åt magen och bebben för jag har varit igång heeela dagen. shoppat för rekord lite pengar på ikea idag tex 166kr. och lagat bilen och jobbat und so veiter...
gomorron!
idag är det dags att verkligen sätta fart och packa och sortera! ska nog bli lite kul till och med! men mitt ena öga bara rinner och jag ser suddigt det är lite störande i övrigt en bra lagom mulen morgon!
Vad ska ni göra i helgen?
jag köpte fleece tigerbyxor idag på rea på åhlens så coola =) till bäbis alltså inte till mig
och så började jag nästan gråta fick väldigt blött i ögonen iaf bara för att tanten framför mig på kondis köpte de fina hallonmunkarna och det bara fanns fula små kvar till mig... kände själv hur dumt det var men kunde inte låta bli han som stod bakom disken försökte muntra upp mej och thomas skrattade åt mig samtidigt som han försökte trösta mig, ja herregud så det kan bli... gud så dumt. hade det vart tvärtom hade jag nog garvat mer än han gjorde....
jummie och missboss mmm hur underbart som helst... kan meddela att dom inte var så goda heller dom jag fick jag skulle ha snott tantens istället....
nu har jag sovit bort massa dyrbar tid som jag skulle spenderat i källaren.... *suck*
missboss men tantens munkar SÅG godare ut inte bara enligt mig dem var större och bulligare och sockret hade inte fallit av utan dem var fiiina... juh...
nån som lagt inte några nya magbilder eller nåt annat kul??
la in idag stooormage har jag...
och brukar nån av er skriva under "min graviditet"
hej hej mkt som skrivits...
har haft lite svårt att gå på toa ett tag nu och prövat ALLT och igår så kände jag inte lillan helelr ringde förlossningen och pratade med dem frågade lite om förstoppning (jag är van att gå OFTA) jag menar jag vet ju en del eftersom jag jobbar med gamla människor men det är ju inte riktigt samma sak som hos gravida och så undrade jag om bebisen kanske bara var trött för på kvällen struntade jag i om jag fick gå på toa eller inte jag ville känna min bebis så jag petade, drack iskallt vatten och käkade sött så hon skulle sä'tta lite fart men det gjorde hon inte så jag fick åka in och göra sån CTG kurva vilket såg hur bra ut som helst och jag blev såå lättad och efter det passade det sig tydligen att röra på sig, jäkla unge till å skrämma mig! jaja lycklig över det men mår i övrigt inte så särskilt bra. men det ordnar sig nog snart... tror jag är lite förkyld också för jag fryser som en gnu och ögonen rinner å näsan me lite...
pallade inte att vara på jobbet idag så jag sitetr hemma och funderar på hur jag ska fortsätta mitt krig mot förstoppningen... hoppas alla har en bra dag!