Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

oj två hur blev det så?

• FiaÅkotten

missboss jag la band på mig och försökte inte pladdra så förbenat tröttnade på att se min egenbild vartannat inlägg så jag tänkte att alla andra antagligen också tröttnat... hehe
    har vart lite mkt på jobbet också.

trött e jag också som fasen...

Hoppas alla mår bra nu ska jag jaga vidare efter vikarier och papper och så tänkte jag försöka hitta mitt minne för det är nåt jag glömt... *suck*

• FiaÅkotten

Missboss kul att man inte öhm tråkar ut folk iaf
    mitt huvud är det bättre med det går bara åt 2-3 citodon/ arbetsdag till skillnad från 5-6 innan och då var jag helt väck när jag kom hem och klarade inga ljud så en klar förbättring!

icaS mmm ska fråga mitt minne om jag hittar det, om det kanske har sett ditt... tror mitt gömmer sig bland mina dementa patienters gamla minnen...

var i farsta och skulle köpa kläder till MIG själv idag och vad kommer jag hem med? visserligen lite till mig men bebiskläder! men jag höll mig från ganska mkt... kan bero på att jag inte orkade gå runt men... jaja hoppas ni haft en bra dag! Och att alla som skal på UL får den nya apparaten! man kanske borde försöka tjata sig till ett extra... hehe

• FiaÅkotten

jag glömmer förresten var jag lä'gger post it lappar och andra komihåg lappar så jag har gett upp dem...

• FiaÅkotten

Lisabetta tja jag vet inte om jag är såå förtjust i citroner det jag skrev var Citodon= värktabletter... hehe inte så gott men nödvändigt.
    Visst är det coolt med de ordentliga kickarna... jag har nu inte känt så mkt denna veckan att det rör sig har jag ju känt men inte så mkt mer antagligen för att jag varit igång för mkt och därefter slocknat som ett ljus har inte hunnit känna efter vilket stör mig jätte mkt.

Missboss mmm känns som om jag fått tillbaka livet nästan, även om det är jävligt jobbigt att göra saker så går det ju nu inte som förut bara tvärstopp pga huvudvärken.
    Duktig du e som väntar med bebis shoppandet vi for runt när det var rea och shoppade som jag sa innan så är inte thoas den som stoppar shoppandet direkt... vilket har både för och nackdelar såklart men vi har ju lämnat allt hos mamma... utam det sista från ikea och det jag råkade köpa igår då...

Och kläderna jag köpte till mig själv igår var lyckade, fick mkt komplimanger på jobbet idag!! riktiga spontana sådana till och med... och nu är magen riktigt stor så kanske är det därför... men det där med att jag faktiskt ska bli mamma är lite overkligt ännu....

• FiaÅkotten

Missboss tjock om magen? jag blev ju tjock om hela mig juh.... inte klokt. men visst är det kul med komplimanger!
    ja utgifterna flyger iväg... därför vi spridit ut så mkt som möjligt ska väl eg mest bara köpa bilstolen och mobil ja blöjor och sånt då. Men jag är sån där att jag ska klara mig själv och dessutom tror jag inte vi får särskilt mkt av mamma bara kanske nån mer.

fy idag har jag ont i skallen.,....

• FiaÅkotten

missboss är jag såpass långt före? v27 imorgon...
    tja jag har ju kusiner i vännäs som har barn men dem är 3 och 4 år ch har inte kvar nåt dem hör inte heller till dem med pengar över hehe en arbetslös och en studerande. Och jag vet att folk säger att man får så mkt men jag kan inte fatta vem som skulle köpa grejjer till min bebis om inte jag själv..? kanske är jag som e dum? kan man ju hoppas
    men jag förstår att ni kommer få med den skaran!
    hade önskat att jag också gick ner i början hade vart skönt!

Nu ska jag nog smita från jobbet innan jag virrar ihop allt ännu mer åka hem och packa lite och så ska jag sälja lite porslin ikväll!

Välkommen valtrina till vår tråd!

Hoppas ni får trevligt på fikat ikväll!

• FiaÅkotten

sofia76 tja growinlife har ju trevliga grejjer och så finns det en del runt karlaplan men det är ju onekligen rätt dyrt... annars är det nog inget superutbud här heller tyvärr... inte vad jag hittat iaf.

• FiaÅkotten

när tror ni nästa fika blir?

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?