Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

jummie vad skönt! jag är mest vätske stor... 10kg på 2-3 dar redan innan inskrivning! men så har det inte blitt mer heller...

• FiaÅkotten

missboss oki gör så!

aurora ja men då är det säkert liten som vart framme 22mil låter ju som ett redigt pendlingsavstånd.... hur länge kommer det vara så?

• FiaÅkotten

ana fy våran vovva har också varit skendräktig efter löp och så, inget kul alls... men det går ju över. Och zeta nöjde sig med mycket gos däremot var hon kinkigare än vanligt mot andra vovvar, kanske nåt att ha i åtanke.

Önksar alla en bra dag, här har det varit en riktig gråtar dag hittills.... nu ska vi åka och köpa spjälsäng så kanske det känns lite bättre

• FiaÅkotten

äntligen jag håller med de andra det är bara att slå till det går en hel del pengar ändå... och de 1500 kan ju tex bli ett babyskydd eller så

fy bubblan vikket regn!!

• FiaÅkotten

mmm det är faktiskt lite synd om dig misboss... hoppas penicillinet hjälper snabbt!

Fy var på stan igen, letat byxor elelr iaf en underdel men icke icke hittar ingenting och blir bara sur och besviken och så ska vi på riff raff ruff ikväll på hotellet här i vännäs för min faster fyller år... och jag äger ett par byxor som passar! jaja får väl sy lite när jag kommer hem igen.

hoppas ni alla får en trevlig fredag och helg!!

• FiaÅkotten

buebo hmmm mot vaddå ligger den byn?? Mamma känner igen men vet inte alls åt vilket håll. har dem verkligen mammakläder?

var på riff raff ruff igår det var trevligt men jag fattar inte varför deras logga är samma som porrtidningen aktuell rapports... samma bara olika inebörd jaja

nu ska vi åka ut till huset igen och kolla en vägg som antagligen inte mår så bra, tyvärr...
    ibland känns det som om vi tagit oss vatten över huvudet....skrämmande med alla förändringar kul men som sagt skrämmande...

• FiaÅkotten

missboss tack för beskrivning! Jo det var fullt på hotellet, mer än de väntat så det blidde kanske inte så proffesionellt... dom blev stressade och en aning griniga men folk hade kul och bandet var bra

Buebo aha du bor där Kul med hästar , vad är det för sort? Jag red mkt förut nu har det inte blivit nåt alls senaste året tyvärr... Väggen ja... den är ju som den blev det hade rasat lite kakel. ok. det var ingen direkt fukt eftersom det stod öppet och luftade men nu när vi var där förra veckan hade dem limmat fast det igen och ja ett riktigt fuskjobb är det på dem och jag vill ha in en byggfläkt då dem som hyrt huset flyttar nu (idag) och det kommer stå tomt tills vi kommer men ägaren som är 82 år tycker att det är heeelt onödigt för det är då ingen fukt där och visserligen verkar det ok men jag vill vara på den säkra sidan... men så har hyresgästen 1 inte meddelat säljaren att han flyttar. 2 inte meddelat säljaren att det var länge sen han tappat sina nycklar så han har INGA nycklar till huset utan använder fönster vägen och JAG meddelade säljaren som inte riktigt trodde på mig. rörigt blev det och inte alls som jag hade tänkt. Och jag tycker att det är väl inget att diskutera hyresgästen ska ju helt enkelt (för länge sen) meddelat säljaren och byta lås helt ochhållet men det verkar inte bli så... säljaren blev iaf sur på mig...
    lät lite förolämpad typ...
    jag som bara inte vill ha onödigt extrajobb.... jaja

Idag skiner iaf solen!!

Någon som vet når ställe som har bra å billigt kakel?

• FiaÅkotten

ana jo det blir en hel del att göra... frivilligarbetare mottages tacksamt hehe tycker om att göra sånt men det känns ibland som det blir för mkt på samma gång... men men som du sa man jobbar ju åt sig själv så...

• FiaÅkotten

lisabettan tack för hjälpen! lät underbart att ha träffat en sån människa, dem växer ju inte på träd direkt! Finns det stort urval av mammakläder där borta?

• FiaÅkotten

missboss... tja jag har nog inga större problem att bli arg även utan grav hormoner... hehe... men det är ju inte så mkt vi kan göra egentligen....tjata typ

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?