Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Hugo Boss skrev 2008-10-16 20:04:36 följande:
    vad kostar en Bobbycar där?
    289:-
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    ZandersMamma skrev 2008-10-16 20:10:28 följande:
    Finns det borrmaskin & andra leksaks vertyg till barn??Åker dit om 11 timmar =))
    Ja, det finns faktiskt ganska mkt leksaksverktyg bla från Bamse, Pettson, Black & Decker leksaksmaskiner, såg en gul borrmaskin i tisdags med tuffa funktioner..sen finns det verktygslåda med plastverktyg som jag köpte till sonen för 25:-
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Dadede skrev 2008-10-17 19:49:00 följande:
    Är det ngn som vet vad det finns för storlekar på baby badbyxor/blöjorna som de hade på Ullared förut och vet ngn om det fortfarande finns sådana???
    Stl är iaf 70,80,90 men jag har faktiskt ingen aning om de finns nu (även om jag tror det eftersom UVdräkter finns)
    SolHav skrev 2008-10-17 19:58:48 följande:
    Kan nån berätta om det finns kundvagnar med typ bilstols-säte på på Gekås? Eller är det bara vanliga vagnar? Brukar de gå att få tag i?
    Nope har inte sett sådana vagnar någonsin på Gekås
    h81 skrev 2008-10-17 19:34:38 följande:
    ett tips:när jag var där fanns det kökshanddukar o tabletter från plutoprodukter för 9.95!!!!!!
    Ja, gissa vad jag har köpt i julklapp till många vänner
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Songs from the wood skrev 2008-10-17 20:54:49 följande:
    Funderar på att åka imorgon... men det kommer väl vara knökat. Eller? En del har ju lov nu, men de flesta verkar ha lov vecka 44. Det spelar kanske ingen roll när man åker nu för det är väl alltid FULLT med folk vid denna tiden på året. Suck.
    Ja det är ju gott med folk mest hela tiden denna årstiden som du säger..var där i tisdags kväll och det var faktiskt lite folk då..Imorgon lär du nog inte vara ensam där Om jag var du hade jag hängt på låset och sen effektivhandlat innan värsta trängseln kommer..
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Songs from the wood skrev 2008-10-17 21:23:29 följande:
    Smultronhjärta: Aha... men man kanske ska göra som du då... Shoppa en tisdagkväll =) Vi har möjlighet att åka vid lunchtid vissa tisdagar och torsdagar vilket innebär att vi är där vid kl 14. Då har man ju många timmar på sig ändå. Kanske bättre att vänta till vecka 45 i så fall. Älskar Gekås men gillar inte trängseln bär man har lilla bebisen med sig.
    Har du möjlighet så åk senare helt klart..mycket skönare när man har en liten med sig oxå Vi brukar åka dit runt 17 på eftermiddagen mitt i veckan- fast då bor vi 3 mil därifrån och kan Gekås som egen ficka
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    lugnåsbo skrev 2008-10-17 22:00:51 följande:
    nån aning om vad det kosta?
    Jag tror de kostar 299 eller iaf ngt på 200
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    lugnåsbo skrev 2008-10-17 22:07:37 följande:
    oj så mycket.. ja då var det ju lika billigt o köpa här
    Jag är ju inte helt säker..men jag vet att jag reagerade på att det var "dyrt" dvs samma pris som hemma Visst var det du som tipsade om buggen med Lindexkoden innan idag? Min order packas nu med Bamseoverall- har inte hört ett pip
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    lugnåsbo skrev 2008-10-17 22:12:57 följande:
    aah jag visste att jag skulle beställt nåt mer än bara overallen... min gick ju inte igenom var väl för genomskinligt...
    Ajaj..jag beställde ju mest bara för att liksom..men men man får väl se*ropar inte hej ännu* Den kommer nog isf åka tillbaka samvetet kommer gnaga alltför mkt
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    lugnåsbo skrev 2008-10-17 22:14:19 följande:
    som tack för att jag tipsade så tycker jag du kan gå in o rösta på min film!! Länken finns i min sidfot
    Done! Sicken liiiiten
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta

Jag röstar för att man ska hålla i sin vagn-detta parkerande överallt förutom på tilltänkta plaster är en bidragande faktor till att det är så jädrans trångt innne på Gekås(bortsett från allt folk då ) Och ja, jag är en sån elak människa som knuffar undan parkerade vagnar som står i vägen

**Max Lejon 070227**
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8