Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

kattengustav skrev 2008-11-07 10:02:22 följande:
    Om man inte behöver ha just den datorn så finns det en liknande på ICA Maxi som kostar 199 kr nu.
    Är det den med en mus på? Den finns isf även den på Gekås(eller brukar göra det)MEN den är inte i närheten av FPs tycker jag
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    annika77 skrev 2008-11-07 11:48:51 följande:
    Sorry kom på sedan att man inte kommer in, var inne på Gekås fanns den så jag kan meddela vänninan vill verkligen ha en sådanTack
    De står inne i babyhörnet jämte babysitters och badbaljor
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    HannaL skrev 2008-11-08 18:39:54 följande:
    Hej. Någon som vet om det finns leksaksspis att köpa??? Svärmor ska snart ner, å undrade om det var nått lillkillen önskar sig
    Japp- tror det är en Mickispis och att den kostar 189-199 nått sånt fast jag vet inte..Det enda jag vet är att det finns en leksaksspis och att den är i trä och röd-antar att det är en Micki
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    EmmaKlemma skrev 2008-11-09 10:14:55 följande:
    Jag kom kl 10.00 igår och stod i 2 trista timmar. Sen skulle bussen åka hem igen kl 16.00 så det blev stressigt
    Japp- nog är det högsäsong alltid 
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Mrs Kaffelatte skrev 2008-11-09 10:52:34 följande:
    Jag ska dit på torsdag..Men vilken tid är det bäst att vara där?Ska bo i Falkenberg sen så jag kan åka dit precis när som helst.. Är det bättre att vara där på FM eller em? Framåt kvällen borde det väl vara mindre folk va??Shit jag är så nervös.. Jag har klaustrofobi...
    Jag bor i Falkenberg och rekommenderar dig att åka dit på eftermiddagen och går tills stängning..Så gjorde jag tex i torsdags och det lättade framåt kvällen..
    Du ska absolut inte komma runt 10-12 för då är det trångt
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Känslan skrev 2008-11-09 19:54:02 följande:
    Jag va på Gekås i går och va mkt folk!!!Fick köa i 2 timmar!Visste att det skulle bli mkt folk men inte så här pass.Men det va det värt =) Blev mkt leksaker till sonen =D Tyvärr har de inte duplo som någon skrev här.
    Duplot kanske var slut när du var där..senaste tiden har det varit skralt med Duplo men all sonens Duplo har jag köpt på Gekås.. Eller ska de sluta med Duplo, ngn som vet?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-09 21:36:27 följande:
    Smultronhjärta: Har du koll på elektronik avdelningen oxå!?
    Nää det är nog den delen jag inte har koll på ,köper sällan elektronik på Gekås och om sådant behövs skickar jag dit maken..Frågade honom trådlösa scarts och han vet inte heller men han trodde att det kanske skulle finnas
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Miu skrev 2008-11-10 17:59:12 följande:
    Hur mycket folk tror ni att det är imorgon vid 15 tiden? Funderar nämligen på att åka och ta med våran 10månaders buse
    Lugnt hoppas jag eftersom vi ska åka vid 17 Men det borde ju va rätt ok närmare kvällen iaf...
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-10 18:12:19 följande:
    Du e fan helt galen! Du va ju där i torsdags...
    Jag veeet Men jag glömde det viktigaste: rullgardinen som förhoppningsvis ska få sonen att sova längre än till kl 5! Och med tanke på att jag kan väljer mellan Ullared och Halmstad så kändes det roligare med Gekås faktiskt
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8