Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Smurfan28 skrev 2008-11-04 16:31:29 följande:
    Ok vad finns då i skokanonens gamla lokal??
    Någon utförsäljning av kläder..har inte varit in där
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Smurfan28 skrev 2008-11-04 16:31:29 följande:
    Ok vad finns då i skokanonens gamla lokal??
    Just det..kom på att det ryktas om att Burger King ska bygga ut i den lokalen Om det är sant vet jag dock inte...
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Charro skrev 2008-11-04 18:30:37 följande:
    Någon som vet om de har babybjörns bärsele?Och vad priset i så fall är. Åker om exakt en vecka o listan har börjat göras för fullt
    Nope- inga Babybjörnprodukter..Men finns en sele från Gekås egna märke Babyboom och ibland en från Fisher Price
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    cirkel skrev 2008-11-04 19:32:09 följande:
    Är det någon som vet om det är fullproppat med folk denna veckan? Funderar på att åka imorgon, med då är vi inte där förrän vid 13-tiden.
    Jag kommer dit samma tid imorgon så jag hoppas inte att det är fullproppat!*såklart*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2008-11-04 20:34:50 följande:
    Jag kommer dit samma tid imorgon så jag hoppas inte att det är fullproppat!*såklart*
    Ojdå..kommer visst dit samma tid på torsdagGenerad Fast det behöver ju inte va fullproppat för det
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-06 17:44:54 följande:
    Någon som vet om dom har "klämgrindar" på Gekås!?De ska va en sån man klämmer fast men den måste samtidigt vara enkel att öppna
    Jag tror att grinden de säljer är en klämgrind och sen finns den en förlängare som man kan köpa till oxå
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-06 18:14:36 följande:
    Har gekåsproffset någon aning om vad den kostar!?
    Den kostar mellan 250-300 tror jag och förlängaren kostar nog en 50-60kr..
    Lustigt att jag inte kommer ihåg priset eftersom jag kollade på den idag
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-06 18:26:42 följande:
    Toppen, då får de bli en sån! Ska bara spara pengar först... även om jag fick pengar över så gjorde jag ändå av med alldeles för mycke igår på salgen. Man blir ju knappast rik på att va mammaledig.....
    Sant..det är ju som på semestern, rullar pengar på ett helt annat sättHemlis

Min shopping var inte så blodig idag på Gekås..var fortfarande mör efter igår men köpte en Fisher Price pottstol så nu ska vi bara få sonen och fatta hur det där funkar
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    gurkiss skrev 2008-11-06 23:58:09 följande:
    Hej på er alla :)Nu har jag lagt ut lite priser på sakerna jag shoppade när jag var i Ullared. Dock inte på kläderna då jag inte orkar gå igenom alla kläder. Men på lite leksaker osv.Så är ni nyfikna är det bara att kolla in HÄRPs. Sorry inlägget ovan man jag var tvungen att kolla hur man lägger in länkar här. Jag gör inte de så ofta Ds.
    Oj vad många bilder du har lagt in
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ulle80 skrev 2008-11-07 09:41:28 följande:
    Vad kostade Fisherprice "datorn"?
    Datorn kostar 369:-
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8