Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

firepuzz skrev 2008-10-31 13:50:50 följande:
    kommer det vara mycket folk imorgon eller vad tror ni?
    Japp Jag tror det kommer va massor!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    storhumlan skrev 2008-11-01 08:42:32 följande:
    Jag ska till Ullared om 10 dagar för första ggn.Jag undrar om det finns sådan skotork med 4 slangar?Dom finns billiga på öb (199 kr) men jag undrar om det finns på Ge-kås för mindre pengar?Jag ska handla till 1 barn och sen lite till oss vuxna (2 st).Jag har sparat ihop 7000 kr.Är det mycket eller lite?
    Ojoj vad mycket kul du kan handla för att komma upp i 7000kr- du kan nog känna dig kung för en dag
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Smurfan28 skrev 2008-11-01 11:27:41 följande:
    Någon som vet vad örngotten med text till bebis kostar?
    Finns i två stl och kostar 15-20kr
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Smurfan28 skrev 2008-11-01 11:55:01 följande:
    Ok.. så dom finns itill bebiskudde och sen till stor vanlig kudde eller?Vad för texter finns det på dom?
    Finns till kudde för vagn och kudde för spjälis och med texterna älskling i rött, sötnos i rosa,tuffing i svart..(kolla på Tradera annars brukar finnas många auktioner med dessa)
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    SandraS skrev 2008-11-03 09:07:21 följande:
    Linda och Rasmus skrev 2008-11-03 09:00:28 följande: Nää, har för mig att den kostade typ 700:- eller har jag helt fel? Jag tittade på den i fredags och nu ångrar jag att jag inte köpte den Någon som har vagnen som kan säga om dom är nöjda med den eller ej?
    Du har rätt angående priset- den för 400 nånting är en shopper och denna är en mer stadig och tung vagn..Kika på de första bilderna i första bildtråden
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Maria 1978 skrev 2008-11-03 11:01:19 följande:
    Hej!Någon som vet om Fisher-Price Sit-to-Stand Giraffe finnas att köpa på Gekås? Och i såfall om någon vet vad den kostar?Mvh Maria
    Finns inte..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Mrs Kaffelatte skrev 2008-11-03 19:31:21 följande:
    När är absoluta bästa dagen och tiden på dagen att åka dit?Åker ner till Borås nästa onsdag och har sedan torsdag, fredag eller söndag på mig att åka dit.. Men söndagne känns lite tveksam va??
    Jag hade åkt på torsdag eftermiddag
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Mrs Kaffelatte skrev 2008-11-03 19:41:25 följande:
    När då menar då?? Alltså efter 2 eller efter 17 eller ??Hur mycket tid bör man ha på sig där inne??
    Det beror ju på, för din del som kommer långväga är det nog bäst att satsa på att va där runt 13-14 någonting, stå ut med trängseln tills bussarna äntligen åker och sedan shoppa aningens mer befriat till stängning
    Jag som bor 3 mil därifrån kommer vid 17-17,30 och drar igenom allt jag ska ha innan stängning utan problem- fast då kan jag Gekås väldigt bra
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Fru HH skrev 2008-11-04 08:17:02 följande:
    Någon som vet om det finns siffer och bokstavs magneter?? Ni vet sånna i olika färger...
    Japp - kostar 29,95 tror jag
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Smurfan28 skrev 2008-11-04 16:21:26 följande:
    Någon som vet vad dom öppnat i butiken där HM låg förut.. läste i denna tråd längre fram att HM stängt igen där.
    Skokanonen har flyttat dit
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8