-
Frågade du efter fler?skånetös78 skrev 2008-09-26 14:43:06 följande:Jag var på Gekås igår och var bland annat ute efter en åkpåse. De hade fler olika sorter men tyvärr var det helt och hållet tomt på alla hyllorna och jag hittade en enda åkpåse kvar för 199:- (mjuk och go i lite vattenavvisande tyg och fodrad med fleece)så den köpte jag och jag hoppas verkligen de fyller på hyllorna så att ni som ska dit och vill köpa åkpåse kan göra det!
-
Svar på #1305Blir det för fullt så finns ju alltid Gekås hemsändning- det är ju en bit från Ullared till närmsta mack där man kan hyra sådana släp (tror jag iaf)
-
Jaha, vi får långväga besök i helgen och gissa var de vill roa sig imorgon *vi bor ju så nära..*Jag får nästan ångest när jag tänker på hur trångt det troligtvis kommer va på Gekås imorgon!! Jaja, har redan varit där så mycket senaste tiden så jag och sonen kan ju alltid roa oss utanför eller nått-billigt blir det iaf
-
Jag har varit en sväng i Ullared och har bara en sak att säga FY F*N vad folk!! Det var kö in från 9 (enligt skobutiken) till 13 då jag kom dit..Gick eller rättare sagt trängde mig in en sväng, tvingade mig till leksakerna-köpte en Fisher Price grej (fanns MASSOR) och ytterst lite annat sen pallade jag inte mer och gick ut. Har nog aldrig sett så mkt av butikerna som ligger runtomkring som idag,fick vänta på sällskapet i en evighet och blev fattig tack vare skobutikerna istället
De stackarna som var där för första gången idag kommer nog ha delade åsikter om hur kul Gekås är
-
Jaaa var glad- Gekås var hell on earth idag- jag gick och svor över alla som parkerar sina vagnar här och där (läs i vägen) så att ingen kommer fram överhuvudtaget, höll på att dö över alla armhålor jag nästan fick näsan i och framförallt vad jag som bor tremildärifrånkanåkaditnärjagvill- avstånd gjorde där idag!Olleiskogen skrev 2008-09-27 19:38:51 följande:Vilken tur att vi var där igår istället för idag då Nu blev jag glad, svärmor som klagade i går på att det var mycket folk detta ska jag beräätta för henne, igår komm vi dit vid 10.30 ca och då var det ingen kö å inte häller de gånger som vi gick ut och tog luft och inte när vi gick där ifrån vid 18-tiden.
-
Japp jag visste ju att det skulle bli mkt men såhär-nope! Vi fick 20mila vänner på besök som prompt skulle dit och det var bara att haka på även om jag och sonen gick ut snabbtOlleiskogen skrev 2008-09-27 20:13:15 följande:Svar på #1353Hahahah Jag förstår att du är irriterad, det var lite så igår men inte alls så som det var för dig. Men varför var du där just idag när du bor så nära? Jag menar det e ju löne helg och det vet ju alla.
-
Jag tror att det faktiskt är bättre än en vardag i november- alltför många vill vara ute i god tid och det resulterar i alla på samma gång Åk en tisdag eller onsdag så ska det nog gå braFannsan skrev 2008-09-27 20:36:42 följande:Ni som är vana gekås-shoppare.. hur mycket folk tror ni det är en vardag i början på dec?
-
Ja, det kan ju bara bli bättre än idag Nä men seriöst så tror jag att det funkar toppen!Soffis79 skrev 2008-09-27 21:27:06 följande:Vi åker på onsdag, vad säger ni om der? :)
-
3 st- duopåse 159:-, fleece 199:-,lammfällsfodrad 649:-NiniMe skrev 2008-09-28 17:20:04 följande:Helloo vilken kanontråd vi ska äntligen passa på och åka till gekås speciellt nu när man fått en liten, men de var lääängessen jag var där, så jag kan passa på o fråga, någon som vet om dom har åkpåsar där?
-
Jag skulle INTE åka dit då-inte ens om jag fick betalt för detJennii90 skrev 2008-09-28 18:44:00 följande:Vad tror ni om den 24 oktober? Den dagen det är löning? :O mkt folk eller vad!?