Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

SuperMegaNova skrev 2008-09-15 20:41:42 följande:
    tror du att det kommer att finnas kvar i oktober?vi skall ner då och köpa julklappar till grabbarna och den lille killen blir 1 strax innan jul och fisher price är ju kalas till småbarn och datan hade vi tänkt till våran 3:åring.
    Ingen aning men jag skulle tro att de laddar upp nu inför höstrushen-datorn har funnits tidigare men sedan varit slut ett tag så jag tror och hoppas (för din skull) att den finns
    Garaget var ett annat än det jag hade tänkt köpa i julklapp till sonen först-det är detta jag köpte idag
    http://www.lekmer.se/leksaker/Babylek/LittlePeople_Racin%B4Ramps_Garage
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Solan01 skrev 2008-09-15 21:26:48 följande:
    Jag ska dit på lördag. Tänkte fråga: Visst har de diskmedel och tvättmedel?
    Japp
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    h81 skrev 2008-09-15 21:34:07 följande:
    smultronhjärta:du har ju bra koll finns det några snygga bodys nu?? eller kanske tom bodysuites(?) ???hur är duplo-utbudet?
    Jag tycker att HannaJo i bildis har köpt de flesta fina bodysarna som jag såg idag-såg inga bodysuits men kan ju ha missat. Duploutbudet tyckte jag var väldigt skralt för att va Gekås-hoppas de fyller på det inför julhandeln. Det var Fisher Priceutbudet som imponerade på mig idagRäcka ut tungan
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Tjock kulan skrev 2008-09-15 22:13:46 följande:
    Hejsan någon som såg om de hade fått in lusse linnen till små flickor i stl 86 eller 92?
    Lusse/tomte/pepparkakskläder finns precis mellan större pojkkläder och ytterkläderna till barn!
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Emmel skrev 2008-09-16 06:58:46 följande:
    Hej igen!Häromdagen (innan helgen) var det någon som tipsade om någon form av nalle som man kan trycka på fötter etc. på och lära sig saker av. D v s det kommer ljud/ord när man trycker på fötterna. Jag har för mig att det var en länk med också, med bild på nallen. Är det någon som minns vad det var och kan tipsa igen?
    http://www.fisher-price.com/se/infanttoys/product.asp?s=bulnl&id=33663
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Fru Indosaurie skrev 2008-09-16 08:26:36 följande:
    Haha vilken humor! rixfm håller ju på att förverkliga drömmar.Nu fick en gratis shopping på Gekås under EN timme
    Åh nice! Den timmen skulle jag planera väl i förvägPenga mun
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta

Alltså det finns massa olika sorter av skidställ och vinteroveraller- fleecen brukar det dock inte va så många olika sorter av tycker jag

**Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    AMDA skrev 2008-09-16 09:38:34 följande:
    nån som vet vad fisher price hunden kostar i vanlig butik?? så man vet hur mycket man tjänar på att köpa den på gekås??
    Här kan man se priser på många Fisher Price leksaker, många finns på Gekås just nu, och priserna tycker jag är ganska jämförliga med fysiska butiker(kanske ngt lägre i vissa fall)
    Just hunden har jag sett för både 279:- och 379:- i olika butiker

http://www.lekmer.se/
    **Max Lejon 070227**
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8