Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Emmel skrev 2008-09-16 10:44:45 följande:
    Kö utanför har jag bara varit med om innan öppning (förutom förr, på åttiotalet när man var där med mamma, då var det ofta kö).
    Ja innan Gekås blev så stort som det är nu så slingrade sig kön lååångt ner mot Pressbyrån och sen ut mot parkeringen-då ingick det nästan en timmes köande i Gekåsbesöket Och många äldre som lärde sig hata Gekås då pga kö och trängsel och inte har satt sin fot där sedan dess..kanske dags för ett nytt försök
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Guanabana skrev 2008-09-16 18:20:23 följande:
    Täcke till vagn o säng, finns det på babyavdelningen eller finns det på textil? Har inte varit på Ullared på år och dar och ska dit om 2 veckor. Tänkte så man slipper ira runt :) Eller har dem samlat allt som är för bebisar på ett o samma ställe?
    Allt finns på samma ställe- längst in i butiken jämte leksakerna
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Diana P skrev 2008-09-16 18:54:42 följande:
    Hej hej!!1,5 vecka kvar tills vi fem tjejer åker nu Jippi!!Vad kostar "fisher price hunden" på Gekås förresten?Allså den pedagogiska som pratar och så..
    269:-
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    JAndersson skrev 2008-09-16 20:50:13 följande:
    Nån som vet om dem har smycken? Typ guldörhängen?
    Smycken säljs i smyckesaffären utanför (låg faktiskt inne på Gekås förr) och jag rekommenderar deras priser som är mycket bra
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    johanna08 skrev 2008-09-17 09:54:47 följande:
    Hej.På leksaksaffärer finns det spargrisar i keramik med text på tex. "godispengar", "till moppen", "till bilen" mm. Någon som vet om det finns några liknande i Ullared?
    Ja, det har iaf funnits, tror jag såg sådana sist med men det kan ju ha varit förrförra gången oxå så ofta som jag rantar där
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    twinmamma skrev 2008-09-17 12:02:22 följande:
    Någon som vet vad fodrat regnkläder för barn kostar på Gekås??Sitter och jämför priser på olika klädersbutiker. Blir lätt dyrt när man har tvillingar..Åker upp om 1v.
    Kostar mellan 149-199kr/ställ
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    aronnax skrev 2008-09-18 09:56:37 följande:
    Tack för svar om XXL-sortimentet, undrar en sak till, gubben vill ha en hårtrimmer, någon som köpt??
    Finns flera olika sorter i olika prisklasser- maken fick en Philips wet nånting så han kan trimma allt och gud vet vad och i duschen dessutom Den kostade 400 tror jag men det finns flera billigare oxå
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Svar på #890
    Angående fårskinnet så såg jag i måndags "nya" sorter-grå,svarta och ljusa i en plastväska. Om det är dessa du menar så blev inte jag heller särskilt impad-de andra är bättre
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Andersson81 skrev 2008-09-18 18:06:48 följande:
    puffar lite
    Jag har inte sett några kläder men leksaker finns det en del av tex klosslåda och bultbräda
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    cammily skrev 2008-09-18 19:26:31 följande:
    har en fråga jag går i skolan och får inte skaffa ullaredskortet,de har vi redan kollat men sambon som jobbar får skaffa ett. men så vill jag ju inte gärna släpa ner han dit, så min fråga är får jag handla på hans kort, tänte att jag skulle handla så med avbetalning.
    Alltså jag är tveksam ifall det går..ett kreditkort är ju lite av en värdehandling som brukar kräva legitimation. Ring Gekås och fråga så att du får ett säkert svar
    **Max Lejon 070227**
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8