Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

TheLove skrev 2008-09-18 21:47:54 följande:
    Jag undrar om de har kundvagnar med "babyskydd" i? Jag och sambon diskuterar om vi ska ta bärsele, vagnen eller om det finns en sådan sonen på 5 månader kan ligga i...? Ska dit på lördag så gärna snabba svar :) Tack!
    Nope, inga "Maxivagnar"-jag hade tagit selen och sedan bäddat gott på mjuka varor till gossen när han inte ville va med mer- Min kille sussade gott i kundvagnen när han var så liten
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    HolaBandola skrev 2008-09-18 22:02:13 följande:
    Svar på #911Gekås har väl inte öppet på söndagar? eller?
    Jopp nu under hösten har de det
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    x malin x skrev 2008-09-21 20:21:33 följande:
    Har de bikini eller baddräkter vid denna årstiden?Ska direkt till Varberg sen på spa och behöver nåt till min mjuka mamma-kropp... formen har ÄNDRATS om man säger så.......
    Jadå-såg det senast idag
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    MissM3 skrev 2008-09-22 09:56:23 följande:
    Frågade tidigare i tråden men fick inget svar så jag testar igen. Har Gekås åkpåsar, om, vilket pris och vilka färger?
    Anledningen till att du inte har fått ngt svar kan bero på att det finns svar på dessa frågor på var tredje sida i denna tråden
    Duo-åkpåse 159:-
    Fleccefodrad 199:-
    Med lammfäll inuti 649:-

Färgerna är svart och mörkblå- ibland har det funnits beige oxå
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    AnetteGunnarsson skrev 2008-09-22 10:17:45 följande:
    Har gekås någon annan "sparkarbil" än Bobby car?? Såg att dom hade en läragå bil, men den såg inte så bra ut att sitta på?Brukar den bobby car bli mycket använd av 1,5 åringar o uppåt??
    Min son är 18 mån och heeelt galen i sin Bobby car- svågerns dotter är 3 år och kör fortfarande runt på sin så jag tror nog att den blir uppskattad
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    soffien skrev 2008-09-22 12:04:31 följande:
    jag bor utanför linköping och g-kås ska nog inte öppna där inte vad jag har hört iaf, men däremot så har g- kås förra ägare öppnat ett karlssons där i fredags, kanske det ni menar?
    Ja just det, Karlssons hette det..har suttit och funderat på vad det var det hette (visste att det inte var Gekås) men jag fick bara upp Frasses i huvudet-sugen på hamburgare som jag är
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Jennii90 skrev 2008-09-25 09:56:41 följande:
    Den hära jackan alla snackar om att de köpt. (On the peak Soft shell) Finns den både till dam & herr? Och vilka färger!! Och desutom kan man ta med sig dricka in i sin väska om man har kvitto på den, skulle inte vara så kul att bli anklagad för snatteri.
    Finns till dam och herr i flera färger (iaf till dam) tex svart, turkos, rosa,brun m.m
    Du kan ju köpa dricka inne i butiken på ngn av de två fikahörnen
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    MissKaos skrev 2008-09-25 11:33:00 följande:
    Du kan säkert ta med dricka in annars kanske du kan göra som pappa?, när jag var barn brukade pappa öppna en påse godis åt oss och ge oss i butiken och betala den tomma påsen på vägen ut! Inte en enda gång att personalen klagade på detta, snarare tvärt om "smart, hungriga ungar är inget kul" Det finns ju ett fik därinne oxå!
    Jag tycker inte det är ok med öppnande av varor i butik,tror inte att ngn butik tycker det heller..Jag har alltid med mig sonens "fjäsk" tex russin,kex,vatten,äpple i min väska.
    Inne på Gekås finns två fik med Selectaautomater med fika/kaffe/dryck etc. Finns även växlingsautomat så kontanter är ett måste om man ska handla där, gärna småpengar så slipper man växlandet

När det ändå pratas om mygel i butik så har jag insett att det finns många som har satt det i system att "glömma" sina plastkassar tills efter de har betalat för att sedan säga ojdå och räkna med att få ta en gratis- detta gäller då inte Gekås men däremot på lokala Ica finns flera sådana och det är alltid samma personer*synd om de glömska *
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    oskarzakknikkis mamma skrev 2008-09-25 21:32:34 följande:
    Svar på #1255så det finns alltså en enda sorts åkpåse nu???vad kostar den vet du d?
    Det finns tre olika sorter: 159:-, 199:- och 649:-
    **Max Lejon 070227**
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8