MissKaos skrev 2008-09-25 11:33:00 följande:
Du kan säkert ta med dricka in annars kanske du kan göra som pappa?, när jag var barn brukade pappa öppna en påse godis åt oss och ge oss i butiken och betala den tomma påsen på vägen ut! Inte en enda gång att personalen klagade på detta, snarare tvärt om "smart, hungriga ungar är inget kul" Det finns ju ett fik därinne oxå!
Jag tycker inte det är ok med öppnande av varor i butik,tror inte att ngn butik tycker det heller..Jag har alltid med mig sonens "fjäsk" tex russin,kex,vatten,äpple i min väska.
Inne på Gekås finns två fik med Selectaautomater med fika/kaffe/dryck etc. Finns även växlingsautomat så kontanter är ett måste om man ska handla där, gärna småpengar så slipper man växlandet
När det ändå pratas om mygel i butik så har jag insett att det finns många som har satt det i system att "glömma" sina plastkassar tills efter de har betalat för att sedan säga ojdå och räkna med att få ta en gratis- detta gäller då inte Gekås men däremot på lokala Ica finns flera sådana och det är alltid samma personer*synd om de glömska

*