• LindaBerg

föräldragrupp för oss med prematurer?

Hej

Är det några fler Stockholmare med prematurbarn födda i år som skulle vilja starta föräldra grupp?

Jag tänkte att vi kunde träffas på fika i parken eller så.

Själv har jag Norton som föddes i vecka 30 den 25 mars 08.

• Svar på tråden föräldragrupp för oss med prematurer?
  • AsaLu

Tack för sist. Ska vi satsa på fredag nästa vecka, antingen i stan eller här ute i förorten om ni har lust att promenera till Barkarby?

• LindaBerg

TAck för sist säger jag oxå. Mycket roligare att fika med er än med min "riktiga" föräldra grupp!!! :)

Jag träffas gärna ute hos Åsa om det passar er andra annars tar vi fika i stan.

Kram Linda

• ISSEN

Halloj! Tack för senast!
    Jag träffas oxå jätte gärna hos Åsa fast på fredasg ska Simon göra sån där hjärnröntgen så då kan vi nog inte!

• Hayabusa

Hej!
    Jag tycker också det var trevligt att fika med er och gör gärna om det. Jag kan hos åsa på fredag eller i stan. Emil ska döpas till helgen så vi åker till sala på fredag eftermiddag så om jag ska vara med måste vi träffas lite tidigare än förra gången. Kanske 11?? Jag kan mån, ons och fre nästa vecka också? Vi kan ju ta på fredag och en dag nästa vecka också
    Ha de gott
    /
    Camilla

• jurist 05
    Svar på #44
    Hej på Er!

Jag heter Cecilia och har sökt här på familjeliv efter en mammagrupp för oss med prematurer och upptäckte att det kanske det fanns.... I min vanliga föräldragrupp har det inte varit så bra! Jag har en premis som är född 26 november förra året i vecka 31. Vad jag förstår det som har ni som är med i tråden premisar födda i år, men det kanske inte gör något? Jag träffar Er gärna, jag kan dock inte nu på fredag. Förresten är det någon av er som har varit på avd 61 (neo på SöS?)

Hälsningar Cecilia
  • liten elsa

Hej!

Fredag och onsdag funkar för oss nästa vecka. Var spelar ingen roll.
    Jurist 05: Du är självklart välkommen att hänga på! Vi var inte på SÖS utan KS neo i feb/mars i år.

Idag råkade jag på en annan neo-mamma som var på KS samtidigt som oss och tipsade henne om våra träffar.

• prinsessan 13 april

Vi var både på avd 61 och 71 på SÖS
    Vår dotter är född i April 2008 i vecka 30+4
    Skulle gärna också följa med och fika men jag kan inte heller tiden ovan. Någon som vill ses mitten av nästa vecka?

• AsaLu

Hejsan,
    Det verkar som om de flesta har förhinder i morgon fredag 5/9, vad sägs om att satsa på onsdag nästa vecka, 10/9? Finns det någon som har tips om var man kan vara om vi blir många? Ni är naturligtvis välkomna till vårt radhus i Järfälla men ni kanske tycker det är bökigt att åka pendeltåg...
    Annars var kan man sitta med 7-8 barnvagnar inne i stan?

• Hayabusa

Tjena!
    Vad kul att det är så många som vill hänga på. Vi kör nästa onsdag. För mig passar det att hälsa på hemma hos Åsa. Vi kan vara hemma hos mig i Bromma också någon gång. Kan ju vara lite svårt att fika någonstans med så många barnvagnar.Det var Pamela som nämnde att dem fikade på kulturhuset när dem var många med barnvagnar???? . Det är kanske lättare för folk att ta sig dit?

• liten elsa

Kulturhuset är en jättebra idé. Café Panorama högst upp har ganska bra med plats. Vad sägs om att ses kl. 11-11.30 (innan lunchrusning) där onsdagen den 10/9?

Svar på tråden föräldragrupp för oss med prematurer?