• LindaBerg

föräldragrupp för oss med prematurer?

Hej

Är det några fler Stockholmare med prematurbarn födda i år som skulle vilja starta föräldra grupp?

Jag tänkte att vi kunde träffas på fika i parken eller så.

Själv har jag Norton som föddes i vecka 30 den 25 mars 08.

• Svar på tråden föräldragrupp för oss med prematurer?
  • prinsessan 13 april

Hej,

Kulturhuset låter som en toppenide. Jag tar mig lätt in till stan med båt så då kommer jag gärna. Kl 11 funkar toppen för mig.
    Å vad kul det ska bli att träffa andra med prematurbebisar!

• Hayabusa

Klockan elva på kulturhuset på onsdag- kanon!!!

• cecilia26

Hej alla i prematurmammagruppen!
    jag heter Cissi. Har en liten Tilda för 20 mars i v. 35. Lite senare än de flesta andra här mao. Men jag skulle gärna vilja vara med er om jag får. Vi vara på neo på KS samtidigt som flera av er andra. Han väl inte var så social under min dryga vecka där dock. Men jag känner igen både Norton & Emil sen vi var där. Såg att ni skulle ses på onsdag. Just nu är vi lite snoriga men har det gått över så skulle jag & Tilda gärna komma och vara med.
    Såg att ni pratat om fika runt Barkarby, då kan jag rekomendera Plantagen. Fint fik med plats för mååååånga vagnar:)

• AsaLu

Hejsan, roligt att det är så många som vill hänga på! Vi kommer till Kulturhuset på onsdag. Cissi, bor du nära Barkarby?

• cecilia26

Ja vi bor i Bro så det är bara ca 15 min bort med bilen.
    Jag kommer på onsdag om vi mår bra. vill ju inte ta med mig massa bassilusker..

• LindaBerg

Nu har Nortons feber äntligen börjat ge sig och jag hoppas verkligen att han är frisk på onsdag för jag vill så gärna träffa er! Kulturhuset kl 11 blir toppen!

Kram Linda

• jurist 05
    Svar på #56
    Hej på Er!
    Kul att Ni har bestämt nu på onsdag den 10 septeber kl. 11.00 på Kulturhuset! Jag skall ju tyvärr just denna dag besöka min gamla arbetsplats....Typiskt! Jag hade verkligen gärna kommit med.Men jag får bevaka tråden för att se när nästa gång blir! Jag hoppas precis som Linda att det skall kännas bättre med Er än med min vanliga mammagrupp!! Om det blir några ändringar kring onsdagen för vår del skall jag verkligen försöka att komma! Hur vet man vilka Ni är?????

Hälsningar Cecilia
  • LindaBerg

Jag har grön teutonia fun och är lång och blond. :)

• liten elsa

Jag har en gul emmaljunga och oftast en blommig sjal som hänger på den.

Däremot är lill-bebisen snorig. Igen. Känns som en never ending story med hans förkylningar. Hoppas det har blivit bättre till onsdag.

• AsaLu

Jag har en svart Emmaljunga med en röd skötväska... Verkar som det är mycket sjukor på gång just nu, hoppas ni som är kuranta vill ansluta i alla fall!

Svar på tråden föräldragrupp för oss med prematurer?