• LindaBerg

föräldragrupp för oss med prematurer?

Hej

Är det några fler Stockholmare med prematurbarn födda i år som skulle vilja starta föräldra grupp?

Jag tänkte att vi kunde träffas på fika i parken eller så.

Själv har jag Norton som föddes i vecka 30 den 25 mars 08.

• Svar på tråden föräldragrupp för oss med prematurer?
  • prinsessan 13 april

Svart/Grå teutonia med grå skötväska. själv har jag lång svart jacka och mellanblont hår. Hoppas vi hittar varandra och att inte alla barn blir sjuka

• LindaBerg

Tack för i onsdags. Mycket trevligt att fika med er!
    Jag ses gärna igen nästa vecka igen!
    Kram Linda

• liten elsa

Detsamma! Kul att ses och även få träffa fler från tråden.

• prinsessan 13 april

Hej,
    Ja det var jättekul att träffa er. Tyvärr kan jag inte nästa onsdag. Var det en plan att upprepa kulturhuset? ses gärna en annan dag? Outlet i Barkaby tyckte jag lät kul måste ta en tripp dit och SHOPPA.

• LindaBerg

Vill bara tipsa er om en bra sida med grym sångskatt. Där kan man lyssna på massa låtar som passar att sjunga med bebisen! Sånger som man en gång har kunnat....men glömt.

www.vallingtrasket.se/

Kram Linda

• AsaLu

Hejsan, nästa onsdag kl 11 på kulturhuset låter bra för mig. Hoppas några andra vill komma!! Vill någon ses en annan dag i Barkarby så promenerar jag dit på en kvart, så hör bara av er.

• Hayabusa

Det passar mig också kl 11 på kulturhuset på onsdag. För jag måste åka kl ett för vi ska på 6 månaders kontroll och få en spruta på BVC kl 14. Men nästa gång igen kan vi ju ta hemma hos någon som vi pratade om eller en barkaby tur och fika hemma hos Åsa innan eller på plantagen där som det skulle vara gott om plats på. Är det några fler som kan på onsdag kl 11 på kulturhuset?
    Tack för tipset Linda med barnsånger. Det finns även fina barnsångböcker med cd skivor till som är kanon. T ex Elefantboken och barnkammarboken.
    Hoppas vi ses snart igen. Min föräldrargrupp som jag träffade i onsdags var sådär. Alla barn var bara 8-10 veckor och två st var 2 1/2 mån så min kille var mycket större än alla andra.

• AsaLu

Hoppas att några av ni som skrivit men inte kunnat komma tidigare har möjlighet nu på onsdag!!

• cecilia26

Vi är fortdarande snoriga än så länge tyvärr :( Men jag hoppas att vi snart kan träffa er andra! På ons kan vi tyvärr inte dock.
    Vi har dop på löedag så den här veckan är lite körig överlag.
    Men veckan efter är helt tom!!! Så då är vi gärna med!!

• Hayabusa

Hej!
    Det verkar inte så många som kan på onsdag och jag måste rusa efter någon timme eftersom vi ska till Bvc, så kanske vi ska ställa in och ta en dag i nästa vecka istället?

Svar på tråden föräldragrupp för oss med prematurer?