Hallå där tjejer!! Ojoj vad tiden rullar på, har tänkt skriva här många gånger men det har runnit ur sanden!) Simon har vart lite förkyld de senaste veckorna och igår hade han feber så jag gick till läkaren som i sin tur skickade oss till akuten på en gång för sänkan visade ett värde på 107 och det ska ligga runt 10 så hon misstänkte snabbt lunginflamation, men nu är febern som bortblåst och han är som vanligt och läkarena kunde inte hitta nåt konstigt alls på en pigg skrattandes bebis! Idag va värderna på 60 så det går åt rätt håll! Nu till saken... Vet inte om jag riktigt vågar röra mig så mkt bland folk nu när alla förkylnibgar satt igång, fick en liten utskällning av läkarna på akuten för att jag åker buss och T-bana, men vad gör man när man ej har bil?! Tror jag hoppar fikorna på kulturhuset, men hänger gärna här i tråden och om ni vill har jag jättegärna fika hemma hos mig ibland!! Så glöm inte bort mig
För övrigt rekomenderar jag barnvagnsbion väldigt mkt!! Jag va ofta på det med Liam när han va bebis och då satt vi längst fram och hade med oss filtar o leksaker så fick de ligga/sitta/krypa eller gå omkring där, det är inte så tyst där och så finns micro och skötbor där. När jag va där så fick man alltid presenter från typ Nestlé eller pampers i form av ex matburkar skedar eller tvättlappar och hakklappar! Lite kul och en rolig grej tycker jag!
Ha det bra! OJ va mkt jag skrev!