• LindaBerg

föräldragrupp för oss med prematurer?

Hej

Är det några fler Stockholmare med prematurbarn födda i år som skulle vilja starta föräldra grupp?

Jag tänkte att vi kunde träffas på fika i parken eller så.

Själv har jag Norton som föddes i vecka 30 den 25 mars 08.

• Svar på tråden föräldragrupp för oss med prematurer?
  • liten elsa

Jag kommer också! Med en gul Emmaljunga som det hänger en blommig sjal på.

• skruttan76

Tyvärr har ja andra planer i morgon, men tar gärna en fika med er en annan dag. Hoppas att ni får bra väder.

• ISSEN

Här sitter jag och nattugglar Flört Simon skulle äta oh jag var pigg och hungrig! Jag vet inte om jag kommer att orka ta mig till stan imorgon då jag haft en jobbig dag med trottsig storebror och allmänt kiknkig bebis idag! Gud vad sånt tar på krafterna iaf nu såhär i början då man inte riktigt fått in rutiner!  Men har jag inte skrivit nåt fören 12 så kommer inte vi och ni behöver inte vänta! Ses vi inte så får ni ha det så trevligt och hoppas på fint väder!

• LindaBerg

Tack så mycket för fikasnacket igår! Det var mycket trevligt och skönt att prata om neo tiden. Vad sägs om en träff nästa vecka när fler kan vara med?

Vad sägs om onsdag 27/8 kl 12:00.

Något bra innomhusfik kanske? ;)

Vilka kan komma:
    Linda & Norton

• AsaLu

Tack för senast, mycket bra initiativ! Jag o Oskar kommer gärna nästa vecka, lite sällskapssjuka... ;-P
    Ett annat alternativ för mig är på fredag 29/8 då vi ska in till KS o ändå är i stan. Hoppas att det är några fler som vill hänga på!

• ISSEN

Får jag fråga hur ni tar er till stan? Åker ni t-bana/buss med era små? Tror ni jag kan göra det med Simon? Han är nu 3,5 mån och väger 4 kg?? VET nojjig! Men folk är ju förkylda överallt!Har ingen bil så jag blir tvungen att ta mig med tåg eller buss om jag ska någon annanstans än hägersten! Brukar promenera mkt men det hinner jag inte göra ända in till stan för jag ska hämta Liam på dagis 15! Ständigt pusslande :) Jag tror nog att vi är redo för fika på Fre 29/9 ´Torsdagen ska vi till Huddinge på sista ögonkontrollen och innan det ska vi till BVC så då är den dagen helt fullspäckad! Nä nu ska jag sluta skriva innan jag skriver en hel bok

• LindaBerg

I vagnen är han ändå skyddad bra, Tänk bara på att tvätta händerna efter att du tagit i saker på bussen kanske...

• LindaBerg

Då tycker jag att vi säger fredag 29/8.

Vilket fik tycker ni?

Linda

• AsaLu

Till ISSEN: Vissa säger att det är bättre att ha barnet i sele el schal om man är bland folk, kan kanske vara ett tips om du känner dig orolig på t-banan. Det är betydligt bättre att åka nu än under vintern då det är RS-tider, det ska inte vara risktid för det nu iaf.
    Apropå fik är jag öppen för förslag, kanske nära Södra Station/Mariatorget för dig som kommer från Hägersten?

• AsaLu

Glömde säga att jag nog är klar på KS vid 12 på fredag så tidigast halv ett kan jag ses.

Svar på tråden föräldragrupp för oss med prematurer?