LCHF tråden 3
på KiF hittar du mest "hårdfakta" och dom har ett forum bara om LCHF på minmat kan man räkna ut exakt vad man äter.
Jag tar kokosfett i kaffet och steker i skitmycket smör...
på KiF hittar du mest "hårdfakta" och dom har ett forum bara om LCHF på minmat kan man räkna ut exakt vad man äter.
Jag tar kokosfett i kaffet och steker i skitmycket smör...
Jag får panik kan vi skaffa en recepttråd? med BARA recept och länkar? Jag försöker leta åt ett jag läst och det är ju hopplöst!
Jag vill bli SMAL och röra mig utan att flåsa och orka leka med barnen och känna mig snygg.. jag har ingen direkt gräns men jag vill absolut i mina favvojeans från för två år sedan(då hade jag nyfått barn men kunde ha dom men inte nu) min kille har redan börjat säga saker som : men du håller ju på att försvinna, snart får jag vira armarna två varv runt dig, det tar jag som att jag är på rätt väg!!
man kan göra maräng med sötningsmedel har aldrig privat och aldrig privat stevia heller. men smält choklad och blanda i grädde och gör fudge då det är ju som godis =)
jag har hoppat rakt ner i pumpakärnsträsket, gud så gott vet inte om jag vågar se efter hur farliga dom är ens.
Kolla i TS där står flera bra länkar.
På KiF finns en skitbra folder läs den!
Jag bad min karl köpa hallomi, fick till svar: men älskling det kan jag ju göra: Hållommig
-det behövs inte köpas...
Han är faktiskt fantastisk på att göra "min mat" till mig och sin till honom helt frivilligt hur är era anhöriga? Min förra snubbe var skitjobbig och bara gnällde på min diet(Atkins då)
Haha min käkar godis och föröker låtsas att det är i smyg=) Fast han får göra som han vill bara han inte tjafsar med mig.. Ibland så vill han hellre ha min parmesanchips än sina dill
och gräslök.