Egensinnig skrev 2008-08-16 19:29:08 följande:
Leende - ja det finns olika skolor kring hur man ska behandla diskbråck. Jag tror man ska lyssna på kroppen och på en duktig, erfaren sjukgymnast. Läkare ger jag inte mycket för.....
Å napprapaten jag går hos ger inte mycket för vare sig sjukgymnaster eller läkare... så man undrar ju var kan ska vända sig.
Att ha så ont så att benen viker sig är inte det lättaste om man ska träna. Det låter inte bra och känns FEL att träna när jag har såhär ont, men promenerar det gör jag ofta dock i varierat tempo.
Någon som testat mbt skorna?? (Tror jag de hette) De är rundade sulor så de förebygger ryggvärk..
Det var lite ot.
Nykterist, javisst. Tog min sista (rejäla) fest i december 2006. Efter det har det väntats barn och ammats barn. Jag har suktat efter cider ett tag nu, det enda alkoholhaltiga jag dricker, men det är inte särskilt LCHF så jag avstår ett tag till.
Jag tycker att det är skitsvårt med mängderna men jag försöker använda mitt sunda (hähä) förnuft. I morse åt jag brieost och salami till frukost och fick panikont i magen.. så efter det gick jag nog ner ett kilo till
Nu är jag våldsamt sugen på sura nappar... ruskigt sugen... men jag härdar ut och visualiserar hur jag blir smalare för varje dag som går..håhåjaja...