leende guldbruna skrev 2008-09-18 07:50:12 följande:
inte fått datum än.men snart hoppas jag.han sa att ett diskbråck brukar gå över efter 6-7 v så det var dags att göra ngt. å du har väl gått omkring med det ännu längre än jag??*håller tummarna att du blir lyssnad på*
Ja, jag har haft ont sedan januari.

Är smått deppig faktiskt. Men har fått en ny tid till läkaren och hon lät som jag skrev mer sympatis. Sorry att vi är lite OT.
Haha.. jaa det blev 2 bitar sacher, den var så god. Har fuskat lite eftersom magen varit så besvärlig och jag har inte gått upp, men stått still.
Jag sköter mig väldigt bra på veckorna och promenerar dagligen, tränar ett par gånger så det känns som att jag hittat en bra balans.
Börjar dock få slut på frukostinspiration.
Leende, neeej det kan vara andra saker som gör att du gått upp, en tillfällig vätskeansamling. Håll ut, du vet ju att denna kosten är bra för dig, inte bara viktmässigt utan även för mååendet. Stablit blodsocker och allt det där.
Kom igen, koka ett par ägg, rör ihop det med räkor och en klick majonnäs och njut!!
Förresten... hur gör ni?? köpemajonnäs eller egen? Den man köper innehåller ju ofta socker. Nu när jag kört denna kosten ett tag känner jag ju faktiskt att den är söt, den man köper alltså. Inte så gott!! Tänk vad smakupplevelserna förändras!