Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
idun: om jag var du så skulle jag ligga ner och inte gå till jobbet. när jag gick/rörde på mig så blödde jag mer. Så jag låg och gick bara det nödvändigaste ,typ till toan och köket.
idun: om jag var du så skulle jag ligga ner och inte gå till jobbet. när jag gick/rörde på mig så blödde jag mer. Så jag låg och gick bara det nödvändigaste ,typ till toan och köket.
iske: håller tummarna att det blir nåt nu för er..
cia: min läkare tyckte att jag skulle ta T tom v 36+0, tror du en v hit eller dit spelar någon större roll?
ok. och det gick ju bra ändå
Jag frågade om det inte kunde bildas proppar sista veckorna ,men då sa hon att om det gör det så är moderkakan så stor att det inte ska hända nåt.
men då kan jag sluta då utan att oroa mig
idun: Jag känner igen den rädslan varje gång man går på toaletten.
Nu har den nästan helt försvunnit för mig,men veckorna efter att jag börjat blöda var hemska. Till sist så fick jag bestämma mig för att INTE titta på pappret varje gång,och även om det var svårt så försvann rädslan mer och mer.
det blev också lättare ju längre det gick. Jag hade oxå svårt att vara glad men nu när jag kommit så här långt(v 15) så har jag faktiskt lyckats lägga den mesta oron på hyllan,även om den finns där då och då
lillaD: ja redan säger jag me Tidden går fort,känns som igår när jag var så nere och inte blev gravid..
Hur är det med dig? Visst har det varit äl nyligen eller?
poppy:å va kul,Grattis.
a80:skönt att blödningen avtagit. Jag blödde oxå efter mitt första vul..
poppy:ja inte har man mycket bra att säga om kk i u-a.Vet hur j-vla jobbigt det är att man måste tjata och tjata och bli ledsen flera gånger om, fast man blivit lovad tidiga vul. Jag har ju gått i enköping hos en bra läkare(överläkare),hon jobbade förrut på uas. Du kan få hennes namn och nr om du vill. Hon är verkligen förstående,och för henne är det självklart att man ska få komma på tidiga vul för att slippa den västa oron.Hon tog oxå flera prover på mig..
poppy:skönt att du fått en tid nu..
dnd:Den boken är riktigt bra,man känner igen sig massor i den..