Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
var det i december drB skulle sluta?Eller var det tidigare?
var det i december drB skulle sluta?Eller var det tidigare?
jag tycker det är så synd att han ska sluta,är säkert inte ensam om det, men samtidigt så förstår jag ju dom.
a80: när jag blödde så rann det oxå mycket.Sen fick jag en jätteklump som jag trodde var bebisen och alltihopa men det var ju bara koagulerat blod. Jag har slutat blöda,gjorde det i v 11(är i v 17nu) Hoppas det är lika för dig och att bebisen stannar kvar.Ligg ner nu och ta det lugnt..kram
ja tiden går fort.Ska på rul den 24:e(bara 2 v kvar)Ja jag hoppas verkligen att de är en snäll bm och ingen ragata som jobbar på kk
Jag läser här och "håller koll" på er.Känner lite som Bebis igen, fast jag vet att när jag var i eran sits så gav ju såna som mig hopp att det skulle gå bra för mig en dag..
cia: ja då räknar jag med att få en grinig bm..man är ju ganska van sen mf-tiden på kk..
a80: du ligger väl ner??skönt att sambon kommer hem snart.
a80.Å va skönt att det var bra med bebisen.Såg han var blödningen kom ifrån? Vilken v är du i nu?
cia & finesssan: Tog drB några prover på er under graviditeten?
finesssan.Funderar på att ringa drB nästa v. ang proverna. Bara han skriver en remiss så kan jag ju ta dom på sjukhuset här hemma..borde ju funka. Vad var det för prover du tog?
idun:Håller tummarna för dig på torsdag.känner igen det där med att det känns som att man ska ställas inför rätta. Jag var ju på 5 vul och ändå kännde jag lika varje gång.(förutom den första för då hade jag brytit ihop innan jag var inne hos läkaren)
Poppy: bra att du avbokade körtiden,du lär ju inte kunna koncentrera dig på körning iaf. Och bra att du har mannen med så han får vara med när ni får ett positivt besked
idun: GRATTIS..va sköbt..nu ska du se att det går hela vägen,,
tack.ja tiden går snabbt.Skriver nät jag är tillbaka från ul:et
Hur är det med dig då vännen?
poppy: Ja det ska bli spännande.Nej vi vill inte veta vad det är. Vi har bokat tid på Tittut i nov oxå Det ska bli riktigt spännande.
poppy: När jag har haft mina ma så avtog mina symtom helt.Var därför ganska orolig denna gång när symtomen avtog,men dom kom tillbaka några dagar senare.
a80: Skönt att ha kommit förbi v 12.har du haft nån mer blödning?
Håller tummarna för dig på tisdag..Nu ska det gå bra..
men jag tror(hoppas) inte att du blöder nåt mer. Jag blödde ju i v 9 då jag skulle haft mens,och sen blev det ju ingen mer gång,fast jag blödde ju ett tag..
GRATTIS stella...
Finesssan: Jag såg dina bilder för ett tag sen. Min bror och hans tjej var på tittut för ett par v sen så jag har kollat på deras bilder och film.Häftigt..Längtar tills jag får se min bebis så..
finesssan:Dom är 11 v före.Det är kul att vi får barn så nära.Men när dom blev gravida ,typ på första försöket, så känndes det som hela världen gick under för mig..Men nu är det bara kul,visst tänker jag att det var ju faktiskt jag som skulle få uppleva allt det här först,men jag kan ju ändå inte göra nåt åt saken.
Jag kommer att vara i v 28(en dag kvar till v 29) då..Vilken v var du i när du var där?
poppy::håller tummarna för dig i morgon,men det kommer att gå bra ska du se. När ska du vara där??