• Lilleskuttan

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

grattis hella. Det är ju en såån härlig känsla när man få se det lilla hjärtat..

• Lilleskuttan

idun:Japp jag åt T när jag plussade.Började så fort mensen slutat.Och det funkade..
    Innan jag blev gravid så hade jag oxå såna funderingar,man läste så mycket olika om det.. Men jag valde att lita på drB och det har funkat hittills..Hoppas det gör det nu med när jag slutat med de andra pillerna oxå.

Hella: Hur långt har du kommit de andra gångerna? Nu ska det gå bra ska du se..

• Lilleskuttan
    mamarazzi skrev 2008-08-12 11:20:12 följande:
    Cia: tack för svar!Jag själv har bestämt mig för att testa utan albyl nu iallafall. Självmedicinerar ju bara så jag avvaktar lite. Om jag får + så tror jag nog att jag börja då. Vill gärna ha prog. då med men har inget utskrivet så jag får väl ringa till kk och hoppas att ngn vill skriva ut det till mig isåfall... vi får se. Vill någon leka läkare? Jag funderar ju själv mycket på varför jag får mina missfall så kanske någon redan har gjort utredning som har likande senario som mig och fått något bra svar?! Jag har fått 2 MA och 2 MF. Men alla har slutat utvecklats TIDIGT typ redan i vecka 5 dvs det har inte ens haft en början knappt. Vad tror ni? beror det då på att ägget har haft svårt att fästa? Men eftersom jag har haft 2 MA (utan ngn medicinering) så har de ju inte velat komma ut direkt heller utan måste ju ha fäst på ngt sätt?
    Mina mf/ma har oxå varit så tidiga. Den första grav. var lite olik de förjande 3.Jag fick ont och börjad blöda i v8.
    De andra 3 var ma och de var exakt lika,hjärtat började aldrig slå.Så jag tror som krusbär att det färster som det ska men sen hände något,blodet/näringen stryps och då kan det inte fortsätta växa.
    Har ju ätit medicin mot det den här graviditeten och nu verkar det funka..peppar peppar..
  • Lilleskuttan

Jag tror mer på trombylen, i mitt fall iaf.
    Jag har ätit prednisolon och trombyl och tagit progesteronvagitorier.
    Har du gjort nån utredning?

• Lilleskuttan

odd. Välkommen hem.. Skönt att bebisen mår bra. Vi är i v 13 då båda två
    Försökte komma in på din sida men det gick inte
    Ska du på nåt mer ul innan rul?

• Lilleskuttan

A80: åå va glad jag blir för din skull.. grattis,va kul.
    Den känslan när man får se hjärtat fast man nästan helt trott att hoppet är ute är så härlig.
    Hur är det med blödningen? Är den borta? Kunde läkaren se varifrån den kom?

• Lilleskuttan

poppy lee:Jo det är bra med min lilla bebis.Har slutat med progesteronet och prednisolonet så det känns lite nervöst,men det känns iaf som att det kommer att gå bra..

• Lilleskuttan

Lycka:hur var ditt s-ana prov? Först så sa drB att jag bara skulle äta trombyl och ta progesteron men sist jag var där så skrv han även ut prednisolon för jag var positiv på ana

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7