• Lilleskuttan

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Ni som gjort tidiga vul har ni rosaaktiga flytningar efteråt? Jag fick en en idag, men jag tror att det är slemmhinnan som blivit retad..

• Lilleskuttan

ja det kan de ju oxå va. tänkte inte ens på dom. Har oxå hört att man kan bli irreterad av dom. Ja jag tror inte att det är mf på g för jag såg ju hjärtat i slå igår så det borde ju inte gå så fort om det är mf tycker jag. Men jag kan ju ha fel, hoppas inte det.

• Lilleskuttan

Ni som tar/tagit progersteronvagitorier: Om man får irreterad slemmhinna av dom , ska man ta dom "bakvägen" då?

• Lilleskuttan

hella: ok. är det dr b som skrivit ut det åt dig? Känns som att jag bara litar på honom just nu och han har ju semester så jag kan ju inte ringa honom.

• Lilleskuttan

bp: Nää va tråkigt med - Men en har väl inte mensen kommit så det finns ju fortfarande ne chans. Är det bim idag?Jag äter ju oxå trombyl och tänkte oxå den tanken, att trombylen gjorde det svårare att bli gravid, Men till slut så gick det.
    Var det cb test?

• Lilleskuttan

DND: efter ett av mina ma testade jag positivt 9 v efter.Känns ju absolut inte kul att få + så länge. Hoppas du inte behöver vänta så länge innan ditt "+" försvinner. Men efter mitt första mf så fick jag tillbaka mensen efter 4 v så då måste allt ha gått ur kroppen. Det är nog väldigt olika hur länge det sitter i.

Jag håller med om att man ser gravida och bebisar överallt. Även om jag är gravid nu så känner jag mig som jag gjorde innan jag blev gravid, avundsjuka på "deras" magar och bebisar. Vill ju oxå ha

Imogron ska jag på vul igen och är sååå nervös. Tror dom säger att hjärtat slutat slå...Varför skulle vi ha tur den här gången...

• Lilleskuttan

tack för alla era tummar.. Jag ska inte vara där förän på em så jag får gå hela långa dagen och vänta..

• Lilleskuttan

hjärtat slog fortfarande Så skönt. Nu kan jag andas ut i 2 v till innan jag ska på nästa vul. och så spydde jag som en gris igår Men det känndes bra, för jag var inte lika orolig idag som vid förra vul:et
    Men om jag spyr så i flera v så ångrar jag mig nog att jag ville må så dåligt..men väntar man på nåt bra så är det bara att bita ihop

• Lilleskuttan

oj vad det skrivs, kan inte kommentera alla men jag tackar för alla "grattningar" av mitt vul. Mår illa och sover mest hela dagarna. Käkar postafen och det hjälper lite iaf.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7