• mamarazzi

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

ang. allt dryckes prat måste jag viska någonting...
    *viskar* just nu dricker jag kall coca-cola zero... koffein, sötningmedel och kallt i en härligt dålig kombination... *viskat slut*

LillaD: Kul att både du och jag "jobbar". Vi kanske skulle starta någon firma ihop. Fasiken vad bra det skulle gå! Jag är bra på att fundera på vad blodblandade flytningar betyder så om någon behöver hjälp med att fundera på det så kan ni komma till mamaDs konsultbyrå (ska vi heta så?) Medan ni väntar på att jag tänkt klart kan ni få lite varmt att dricka.

• mamarazzi
    ARGH!!

Så där får man inga kunder till MamaD inte.
    Jag menar ju:

Härliga kunder! kom in och köp!
  • mamarazzi

vill du vara med i vår konsultbyrå Cia?

Vi kan heta "mamaD ciar" underrubrik "om vad dina flytningar betyder"

Eh? *jag ler lite nöjt över mig själv*

• mamarazzi

konsulttjänster om bl.a flytnigar!

• mamarazzi

DND: hej hej! e du här med? Jobbar du med kanske? (du har kanske inte hängt med i mitt tidigare förvirrade snack? då ber jag om ursäkt!!)

Cia: Du är välkommen som extra konsult om jag och lillaD får mycket att göra. *Skakar hand*

Grynet: Fy vad jag känner igen mig!! Har sedan december mest velat gråta hela tiden för antinge e man nervös över att man är gravid eller att man inte är gravid eller att man vet att man är gravid och tror att man fått missfall eller att man HAR fått missfall eller att man bara inte orkar...

Snozie: Ha ha ha! Kan inte låta bli att skriva att det låter som om du är gravid.

Just det lillaskuttan. Hon har inte varit här på några dagar... hum... Hoppas att allt e bra med henne.

• mamarazzi

lillaD: Skit bra! Du är helt klart inne på rätt spår! Bra jobbat! *knyter näven i knät och viskar för mig själv: "jag visste att vi skulle bli ett bra flytnings team"*

Krusis: Japp vår extra konsult Cia hade svaret! Förresten så konsulterar vi bara FL om vi inte vet själva. Och vi vet det mesta!!

• mamarazzi

mw: Visst har vi det mysigt!! Nu nynnar jag på vår sång igen "ju mer vi är tillsammans tillsammans tillsammans..."

• mamarazzi

Grynet: har tänkt på det tidigare att du har ovanligt fina rena tårkanaler. Jag vet för mina e av samma klass!

• mamarazzi

Tur att du skrev nått lillaD. trodde ett tag att jag dödat hela tråden. Det var ju tyst i 5(!!) minuter!

• mamarazzi

Grynet: mer sorgliga program till folket!!! (iallafall till oss i vår egen aldeles speciella tråd).

lillaD: ångrade mig! Svarade på några mail och sen la jag ner jobbandet. Ska nog sova snart kanske... Eller bosta tänderna iallafall.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7