Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Åh vad härligt att höra om Cias son! GRATTIS!!
Åh vad härligt att höra om Cias son! GRATTIS!!
Poppy: Ja det är jäkla skit med svamp och kli och svid och allt... har också smörjt med olivolja nu. Hoppas att det blir bättre. Nu har jag inget kli utan det svider mest så det borde ju betyda att slemhinnorna blivit torra?
Vinkar till Idun och lillaD som verkar vara online. *vink vink vink*
Jora förrutom att det svider i de nedre regionerna så känner jag mig rätt okej. Blir dock trött på att det alltid ska vara något fysiskt med mig om det inte är psykiskt. Är det inte bakteriell vaginos så är det svamp och är det inte det så svider det eller så blöder jag eller har jätte ont av äl. ja ja... man ska inte klaga.
Hur är det själv? Kom du ut från biblioteket då det var storm eller sitter du kvar?
Vi är utanför Båstad och här var det STORM!! Grannens tak till uterummet kom flygande. Träden föll hej vilt och en annan grannes bil fick ett stort träd rätt över sig... dramatik!!
DND: Nej inte ska du vara så orolig! Det finns ju inget som visar på att det skulle vara så alvarligt eller hur?! När ska du gå på vul igen? (förlåt att jag missat)Är du så orolig och det är långt till undersökning så tycker jag att du ska se till att få en telefontid med läkaren som senast gjorde undersökningen. Be honom/henne förklara mer vad det kan vara så du vet!
DND: Nej jag fattar. Fasen vad jobbigt du haft det. Har typ haft en liknande "resa" sen i december...
december: maginfluensa, mf 1, andnöd och bronkit
januari: dubbelsidig bihåleinflammation, öroninflammation
februari: ma
mars: svampinfektion + krångel med mensen
april: hyffsat frisk.
maj: superförkyld
juni: mf, bakteriell vaginos
juli: svamp + ont i örat
Hur trött blir man? trött...
Finessan: Åh nej det där låter ju inte bra. Ni måste ju få något som hjälper henne. Kan ni inte få lactulos? det kan bebisar äta är jag rätt säker på och det ska inte vara minsta skadligt för det är typ som olja. Kolla upp det!
lillaD: Härligt att se dessa ord av dig! visst har du rätt!
Jag ska oxå rycka upp mig!! NU! kram
Franka: håller tummarna!
Krusbär: tackar! Klart det blir bättre! Det kommer bli bästa hösten på länge (jag är smittad av lillaDs positivitsm)
Snozie: grattis! Hur f*piiip*n kan man vänta och testa så länge!!?
BP: Nej vad trist. Verkligen... *kram*
DND: Skönt att få träffa honom. Jag väntar på vår utredning som börjar först i november... Suck!
Franka: Gud så trist att du inte får göra någonting! Fasen..man måste ju leva också ju. Jag dricker vin som vanligt och njuter tills jag inte kan längre. Sportar har jag inte gjort på 1000 år så det är inget problem för mig.
LillaD: Jäkla ont skit! Hoppas att det är annat ont bara...
Cia: Han är ju helt underbar!!! Åh...
Poppy: Just det våra underlivs egna liv glömde jag ju kommentera! Jo jag tycker faktistk att olivoljan gör det lite bättre. Hoppas att det känns helt bra på måndag annars ringer jag gyn så att de får dubbelkolla mig så jag är helt bra. En service på kroppen hade ju inte varit fel! Idag var jag på Lindex förresten och köpte ett nattlinne så i natt blir det att lufta sig. Säger som en gamal kursare till mig brukade ropa efter en efter att man skilts åt "Ha ett bart underliv!!"
lillaD: skit mens! och jag kan bara vara med och underteckna på att UMAS är idioter - inte alla kanske men de jag träffat säger de mest galna grejer. Ang. prog. så har jag inte fått något ordinerat men tänkte nog kräva det när jag blir gravid igen. Så jag vet inte vad som gäller ang. antal dagar...
Poppy: Jo nu är jag helt bra i underlivet! Äntligen! Olivolja och ett bart underliv rocks! Det bara underlivet har satt lite fart på (spontan) sexlivet med så nu hoppas jag bara på äl med.
DND: Lycka till imorgon. Håller tummarna!
Franka: Grattis på födelsedagen!
Idun: Jag kör de billiga äl testen och sedan har jag Clearblues digitala med så jag kan dubbel kolla att jag verkligen har stegring när jag anser att jag har det med de billiga. fattar du vad jag menar?!
Ang. ålder så är jag 33 år. Har haft ett mf när jag var 29 år, 2 mf som 32 åring och ett mf vid 33 år.
Cia: bra att livet lugnat sig lite.
Hörrni det var någon som skrev att man inte skulle ta Trombyl förren efter man plussat pga. att ägget hade svårare att fästa med trombyl. Vem skrev det? Säger alla läkare så eller det är delade meningar om det? Jag har ju börjat självmedicinera med albylminor men tänkte att det kanske är bäst att vänta till efter BIM med att äta dem då...