Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Hej tjejer! Länge sen jag var här. Jag har hållit mitt ord och tagit ett FL brake.
Idun: Åh nej... Hoppas att det är en ofarlig blödning. Ligg ner som Lillaskuttan säger.
a80: Fy vilken pärs! Grattis till 19 mm. Värsta stora räkan ju.
Bling: Att dyka är underbart! Jag har gjort ca 150 dyk och har varit på några av de bästa platserna i världen. Åhhh! jag längtar igen.
lillaD. Hur går det vännen med avhandlingen? Börjar det närma sig mot sitt slut? Hittar du några interssanta jobb på arbetsförmedlingen?
Poppy: Vad söt du är som tänker på mig. För lite över en vecka sedan (inlägg 2090) bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv och ta ett litet FL brake samt börja söka jobb. Så jag håller mitt ord!
Vill ni veta status:
Jobb: Har sökt 3 jobb varit på 2 intervjuer och har ytterligare en på onsdag. Oj oj oj! Här går det undan. Hi hi hi! Idag fick jag också reda på att jag får behålla mitt gamla jobb tom juni nästa år iallafall (ev. skulle tjänsten dras in vid nyår) så det känns jättebra.
Graviditet status: Nope! Fick mens igår fast jag inte hade BIM förren på torsdag. Min attans cykel blir bara kortare och kortare. Någon mer som har varit med om det? De senaste 2 månaderna har jag haft luteal-fas som bara är 10 dagar.
Men det känns skönt att jag tagit tag i jobbsökandet för då känns det inte som lika stor panik över att jag ska bli gravid NU. Men nu är det också dax att ställa sig i kö på AC. Japp. Ska ta tag i det.
KRAM TILL ER ALLA!