Tack Finesssan, men NEJ TACK!
MW: jag tror att jag har hittat rätt akupunktör. Vid det första besöket man fyller i en frågeformulär som sedan akupunktören går igenom och ställer en massa frågor båda allmänna och intima, tittar på tunga, känner på pulsen och ställer en diagnos. Han förklarar mycket bägge utifrån västerländsk- och utifrån kinesisk medicin. Jag är nog tom på massa något,- det vet jag , men jag vet inte hur jag ska fylla på den tomheten, men det verkar han veta. En riktig alkemist.
Förresten jag går på antibiotika efter hysteroskopi. Man kunde inte påvisa infektion men eftersom jag mådde så kass, trodde en KK läkare (en äldre snäll farbror :)) att kroppen kämpar för att stötta bort en potentiell infektion (jag tror jag har jäkla stark immunitet!). Och redan efter 2 tabletter blev jag piggare. Men min mens värkar inte komma. Har ingen aning hur och om den kommer. Skitjobbigt. Dr G sa att kan komma iom att hon såg tjockare slämhinna, men den snälle farbrorn sa att det inte kommer då jag har blivit skrapat. Jobbigt med olika bud!