• Snattan

BF runt 24:e december

Hade vart kul att fljas åt =)

• Svar på tråden BF runt 24:e december
  • Indy500

JULBEBISAR
    20
    21
    22 Rölli (tredje barnet)
    23
    24 Charro (andra barnet)
    25 Drutten (andra barnet)
    26 Proffset (andra barnet)
    27 Madolin (första barnet) Monalena (första barnet)
    28 175fg56 (andra barnet) Indy500 (tredje barnet)
    29
    30
    31

• Indy500

Alltså när jag själv räknat ut bf, mha olika kalendrar bla på internet, så får jag d till 27 dec men dr på vul räkna med sin snurra den 28 dec.. :) undrar hur dom alltid får det till en dag mer med de där snurrorna??

• Maja10

Hakr oxå på här. Mår hyfast än så länge men suuugen på allt onyttigt. Vilket jag iofs oxå är annars

JULBEBISAR
    20
    21
    22 Rölli (tredje barnet)
    23
    24 Charro (andra barnet)
    25 Drutten (andra barnet) Maja10 (andra barnet)
    26 Proffset (andra barnet)
    29
    30
    31

• L o t t a 6 9

Hakar också på. Har BF 26 dec enligt FL och BM. Mår en del illa och känner att jag vill stoppa något i magen men kan inte riktigt komma på vad - förutom salta saker som chips och annat gott.

JULBEBISAR
    20
    21
    22 Rölli (tredje barnet)
    23
    24 Charro (andra barnet)
    26 Proffset (andra barnet)Lotta69 (andra barnet)
    29
    30
    31

• BabbelMia

vad kul med flera!!! Då känns det inte så knasigt tajmat med en julbebbe=)

De hade bara tid den 20/5 och då är jag inte hemma så får invänta vanliga UL istället...

Men det känns ok iaf.

Här har det vänt lite tycker jag,skönt. Men magen är som en spännballong redan, inte lika kul, inga byxor passar...Provade mammabyxor idga,men alla har ju mudd upp till brösten,kunde de inte ha några som man reglerar i midjan,så kunde man ju köpa dem nu...Irreterande...

• TeZs

jag har ETT par mammabyxor som är mina favoriter, just sånna med låg mudd o som man reglerar i midjan, dom är så sköna!! men det verkar i stort sätt omöjligt att få tag på sånna nu? går ju att vika ner mudden på övriga byxor, men dom halkar ju lätt ner då magen är så liten ännu, det är inte lätt med mammakläder :P

• Norrskenet

Tyvärr har jag fått mindre roliga nyheter idag. Har varit på vul o de kunde inte hitta någon hjärtaktivitet. Dessutom var fostret bara 7 v. gammalt, fast jag är i v.8. Så med största sannolikhet håller jag på att få missfall. Tar dock inte bort mig från listan än, ska för säkerhets skull på nytt vul på måndag, men hoppet har jag förlorat!

• Spindelskratt

Rölli: Nej, nej, nej, så tråkigt Håller tummarna hårt för dig att det kanske finns ett hopp ändå. Kram!

Mammakläder har jag ett par svarta mjukisbyxor med låg mudd o snöre i som är sköna, dock ganska så varmt med svarta byxor.

• TeZs

oj lät som jag bara hade ett par mammabyxor, men så är det ju inte :P

Rölli: åh neeeejje!!:( jag håller alla tummar för att det på något sätt kommer gå vägen!! jag fick mf i v6-7 första gången vi väntade barn, o fy sjutton vad man mår dåligt när något sådant inträffar :( håller verkligen tummarna! massa kramar till dig!

• Rintintin

Även jag hakar på denna eminenta lista över "dåliga planerare" !!!

JULBEBISAR
    20
    21
    22 Rölli (tredje barnet)
    23
    24 Charro (andra barnet), Ditten (andra barnet)
    26 Proffset (andra barnet)Lotta69 (andra barnet)
    29
    30
    31

Svar på tråden BF runt 24:e december