• Snattan

BF runt 24:e december

Hade vart kul att fljas åt =)

• Svar på tråden BF runt 24:e december
  • Spindelskratt

Åh, vad skönt att du har fått bokat Ul. Jag har ju inte ens varit på inskrivningen ännu ska dit den 11/6. Inte så många dagar kvar. Jag blir ju 37 iår, känns så mkt när man säger det o plötslgit fick jag flera gråa hår

Norrskenet skrev 2008-05-30 20:44:22 följande:
    Charro: Jag fick tid för ultraljud 23/6, så det känns bra. Har varit väldigt illamående igen, så NU har jag bestämt mig för att sluta oroa mig. Tydligen kan jag denna graviditet må bra några dar o sen börja må illa igen...Jag är också 35 (fyller snart 36) men ska inte ta några andra prover/tester än ultraljudet. Jag tänker också på mf-risken o känner att det räcker med att göra ultraljudet, men alla gör ju så klart så som de vill.
  • BabbelMia

Charro-vet vad du menar,är i samma sits med magen Så har oxå haft den tanken,men får ju veta den 12;e.

Å imorgon är det bm,ska bli skönt och få prata lite om allt o inget.

Hänger ni med i andra tråden elelr stannar ni här??

• jensan22

Hej! Är oxå beräknad att få i december, 20:e. Har ej gjort UL än.

• 175fg56

Lisalisa
    Tyvärr får man inga klara besked om kromosonförändringar vid blodprov utan då krävs fostervattens- eller moderkaksprov. Dock tro r jag att det finns en teknik för att beräkna risken med hjälp av blodprov.

• LISALISA

175fg56:
    Okej tack, läste någonstans i nån tråd tror jag, att man kunde det, så jag var bara tvungen att ställa frågan vidare för svar.
    Tyckte det verkade lite osannolikt..
    ha en bra dag!

• Hanna 77

Jag lägger till mig själv i listan.

JULBEBISAR
    20 Skittles (andra barnet)
    21 LISALISA (Första Barnet)
    22 Rölli (tredje barnet) Åttiett (första barnet)
    23 Glenda Glad (första barnet)
    24 Charro (andra barnet), Ditten (andra barnet) ,Väntar på nr 2, Memmal (första barnet), Muckla (första barnet)
    25 Drutten (andra barnet) Maja10 (andra barnet) Hanna77 (tvillingar, första barnen)
    26 Proffset (andra barnet)Lotta69 (andra barnet)sarasj(andra barnet)Lillalillan (andra barnet)
    27 Madolin (första barnet) Monalena (första barnet)
    28 175fg56 (andra barnet) Indy500 (tredje barnet) TeZs (tredje barnet)
    29 Sladdismamma1972 (tredje barnet)
    30 rödtopp (fjärde barnet)
    31

• 175fg56

13+0!
    Skönt även om vi kan få mf senare känns det väldigt skönt att passera detta datum.
    Gjorde ul i tisdags och fick datumet ändrat till 26 december. Vi fick fina bilder med oss hem

• BabbelMia

Ja, visst är det skönt!!! Är själv i miten av 14,så nu börjar det kännas bra. Men tycker min mage minskat o brösten likaså, men är väl bara inbillning...Så länge inga smärtor eller annat visar sig så ska ju allt vara grönt.

Lustigt med datum för bf,vi fick inget alls. Frågade om det blir i v 52 som vi trodde och jo,det var det ju. Men inget datum, har ju ingen koll alls, tror ju själv 29, å 25 enligt fl.
    Nåja,får se vad som säjs på UL i juli.

• 175fg56

JULBEBISAR
    20 Skittles (andra barnet)
    24 Charro (andra barnet), Ditten (andra barnet) ,Väntar på nr 2, Memmal (första barnet), Muckla (första barnet)
    25 Drutten (andra barnet) Maja10 (andra barnet) Hanna77 (tvillingar, första barnen)
    26 Proffset (andra barnet)Lotta69 (andra barnet)sarasj(andra barnet)Lillalillan (andra barnet)175fg56 (andra barnet)
    28 Indy500 (tredje barnet) TeZs (tredje barnet)
    31

• EoT

JULBEBISAR
    20 Skittles (andra barnet), EoT (första barnet)
    26 Proffset (andra barnet)Lotta69 (andra barnet)sarasj(andra barnet)Lillalillan (andra barnet)175fg56 (andra barnet)
    28 Indy500 (tredje barnet) TeZs (tredje barnet)
    31

• Snattan

Fick tyvärr MA för ett tag sen, hoppas allt gå bra för er. Nu bli det nya tag här =)

• Thaleya1

Jag har bf 22 december, andra barnet. Hänger ni i någon grupp på Facebook nu? Eller är gruppen inte aktiv längre?

Svar på tråden BF runt 24:e december