BF runt 24:e december
Hade vart kul att fljas åt =)
Hade vart kul att fljas åt =)
Åh, vad skönt att du har fått bokat Ul. Jag har ju inte ens varit på inskrivningen ännu ska dit den 11/6. Inte så många dagar kvar. Jag blir ju 37 iår, känns så mkt när man säger det o plötslgit fick jag flera gråa hår
Hej! Det finns många bf december-trådar just nu. Försöker samla alla aktiva i en tråd istället, så har man fler att prata med Om ni vill
www.familjeliv.se/Forum-11-233/m33217843.html
Charro-vet vad du menar,är i samma sits med magen Så har oxå haft den tanken,men får ju veta den 12;e.
Å imorgon är det bm,ska bli skönt och få prata lite om allt o inget.
Hänger ni med i andra tråden elelr stannar ni här??
Drutten76: Jag hänger nog med i den andra så länge, är lite mer livat där =)
Hej! Är oxå beräknad att få i december, 20:e. Har ej gjort UL än.
Lisalisa
Tyvärr får man inga klara besked om kromosonförändringar vid blodprov utan då krävs fostervattens- eller moderkaksprov. Dock tro r jag att det finns en teknik för att beräkna risken med hjälp av blodprov.
175fg56:
Okej tack, läste någonstans i nån tråd tror jag, att man kunde det, så jag var bara tvungen att ställa frågan vidare för svar.
Tyckte det verkade lite osannolikt..
ha en bra dag!
Jag lägger till mig själv i listan.
JULBEBISAR
20 Skittles (andra barnet)
21 LISALISA (Första Barnet)
22 Rölli (tredje barnet) Åttiett (första barnet)
23 Glenda Glad (första barnet)
24 Charro (andra barnet), Ditten (andra barnet) ,Väntar på nr 2, Memmal (första barnet), Muckla (första barnet)
25 Drutten (andra barnet) Maja10 (andra barnet) Hanna77 (tvillingar, första barnen)
26 Proffset (andra barnet)Lotta69 (andra barnet)sarasj(andra barnet)Lillalillan (andra barnet)
27 Madolin (första barnet) Monalena (första barnet)
28 175fg56 (andra barnet) Indy500 (tredje barnet) TeZs (tredje barnet)
29 Sladdismamma1972 (tredje barnet)
30 rödtopp (fjärde barnet)
31
13+0!
Skönt även om vi kan få mf senare känns det väldigt skönt att passera detta datum.
Gjorde ul i tisdags och fick datumet ändrat till 26 december. Vi fick fina bilder med oss hem
Ja, visst är det skönt!!! Är själv i miten av 14,så nu börjar det kännas bra. Men tycker min mage minskat o brösten likaså, men är väl bara inbillning...Så länge inga smärtor eller annat visar sig så ska ju allt vara grönt.
Lustigt med datum för bf,vi fick inget alls. Frågade om det blir i v 52 som vi trodde och jo,det var det ju. Men inget datum, har ju ingen koll alls, tror ju själv 29, å 25 enligt fl.
Nåja,får se vad som säjs på UL i juli.
JULBEBISAR
20 Skittles (andra barnet)
24 Charro (andra barnet), Ditten (andra barnet) ,Väntar på nr 2, Memmal (första barnet), Muckla (första barnet)
25 Drutten (andra barnet) Maja10 (andra barnet) Hanna77 (tvillingar, första barnen)
26 Proffset (andra barnet)Lotta69 (andra barnet)sarasj(andra barnet)Lillalillan (andra barnet)175fg56 (andra barnet)
28 Indy500 (tredje barnet) TeZs (tredje barnet)
31
JULBEBISAR
20 Skittles (andra barnet), EoT (första barnet)
26 Proffset (andra barnet)Lotta69 (andra barnet)sarasj(andra barnet)Lillalillan (andra barnet)175fg56 (andra barnet)
28 Indy500 (tredje barnet) TeZs (tredje barnet)
31
Fick tyvärr MA för ett tag sen, hoppas allt gå bra för er. Nu bli det nya tag här =)
Stor kram till dig Snattan!!! Hoppas det är er tur snart igen!!
Snattan: Massor av kramar till er!
Jag har bf 22 december, andra barnet. Hänger ni i någon grupp på Facebook nu? Eller är gruppen inte aktiv längre?