• Snattan

BF runt 24:e december

Hade vart kul att fljas åt =)

• Svar på tråden BF runt 24:e december
  • Fiff

Rölli - jag förstår precis vad du menar. Jag tror jag kommer tycka att det är jobbigt att vara ifrån vår lilla dotter på julafton den här gången. Det är ju en helt annan sak när det är första barnet. Jag tyckte det var underbart att gå ner till matsalen och äta julbord med sin lilla bebis bredvid sig i "plastbaljan". Jag hoppas på att det blir efter jul den här gången så jag inte missar både födelsedag och julafton.

• Kristerdotter

Hej! Jag har BF den 26 december enligt FL, men på en annan sida hade jag den 25 :) Spännande!

• Käringen

Hej,

Jag har BF den 22 december men jag ska göra VUL på tisdag så vi får se om det blir ändrat. Lite tidigare hade ju varit trevligt så att man får komma hem till jul.
    Är extremt illamående och är trött från det att jag vaknar på morgonen tills jag går och lägger mig.

Mitt första barn föddes den 17 december fast han var beräknad till nyårsafton. Vi får väl se om det blir tidigare den här gången också. Förra graviditeten mådde jag inte illa en enda dag. Konstigt det här!

• Norrskenet

Käringen: Visst är det konstigt hur olika alla graviditeter kan vara! Själv skulle jag gärna vilja ha olika slags graviditeter. Under mina första två graviditeter mådde jag illa i 5 mån o nu känns det likadant, men är ju bara i v.7. Mår så illa o är jättetrött. Vet inte ens om jag orkar jobba nästa vecka. Vad spännande med vul! Jag ska också på vul 13/5.

• AnJeRi

Jag har bf den 26 dec. jag läste nått om att göra en bf lista. Hur gör man det?

• Proffset

Hej tjejer!
    Det var värst vad tråden står stilla. Har varit inne och kikat några gånger.
    Här är nämligen en till som har prickat in juldagarna! 26 december närmare bestämt. Känner mig obehagligt mätt hela tiden, och trött emellanåt, annars är allt bra. Det går bra så länge man har något annat att tänka på!
    Ska på hälsosamtal på torsdag, den 15 maj. Spännande att allt drar igång!

Gör en BF-lista;

JULBEBISAR
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26 Proffset (andra barnet)
    27
    28
    29
    30
    31

• Norrskenet

Fyller på...

BF-lista

JULBEBISAR
    20
    21
    22 Rölli (tredje barnet)
    23
    24
    25
    27
    28
    29
    30
    31

• 175fg56

Och jär kommer vi

JULBEBISAR
    20
    21
    22 Rölli (tredje barnet)
    23
    24
    25
    27
    28 175fg56 (andra barnet)
    29
    30
    31

• BabbelMia

Hoppar med här! Hoppas det är ok...

& vinkar hej till Rölli, vi har inväntat + ihop

Är inte hundra på mitt bf, men borde ligga runt jul-nyår. Enligt fl är det 25, men tror mer på 29...
    Ska på inskrivningssamtal nu på måndag,så får se vad bm säjer då.

Mår inge vidare denna gång, har en son född 05, utan illa konstant, trött och fryser. Så är lite tufft att jobba, fulltid och i barngrupp till 100 %, men bara att bita ihop och hoppas att det vänder snart.

Lägger in fl-datumet på listan oxå...

JULBEBISAR
    20
    21
    22 Rölli (tredje barnet)
    23
    24
    25 Drutten (andra barnet)
    27
    28 175fg56 (andra barnet)
    29
    30
    31

• Norrskenet

Drutten 76: Vinkar tillbaka! Kul o se dig här! Själv mår jag pyton o har varit hemma den här veckan. Ska på vul på tis o se om jag kan bli sjukskriven, varken kan eller orkar inte jobba nu. Jättejobbigt, men vet ju att det är värt det i slutändan! Hoppas dock det inte tar 5 månader innan illamåendet försvinner, som det gjort tidigare!

Svar på tråden BF runt 24:e december