BF runt 24:e december
Har Bf 25 dec enligt FL uträkning.
Har inte ringt BM för inskrivning ännu, känner mig inte gravid direkt. Men det kommer väl
Har Bf 25 dec enligt FL uträkning.
Har inte ringt BM för inskrivning ännu, känner mig inte gravid direkt. Men det kommer väl
Jag har nu ringt o fått inksrivningsdatum den 11 Juni!!! Är ju massor med dagar o veckor dit ju.
Har dock börjat märka av att mitt luktsinne ändras, fick starka kväljningar av soppåsen.
Trött är jag med somnar nästan varje kväll i soffan, och sedan fryser jag konstant. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det är symtom.
Men annars känner jag mig som vanlig, inga känningar i kroppen alls.
Borde vi inte göra en lista med BF datum?
Lägger till mig på listan:
JULBEBISAR
20
21
22 Rölli (tredje barnet)
23
24 Charro (andra barnet)
25 Drutten (andra barnet)
26 Proffset (andra barnet)
27 Madolin (första barnet)
28 175fg56 (andra barnet)
29
30
31
och för övrigt mår jag verkligen skit, kräker väl en 20 gånger om dagen o får knappt behålla något i mig. Bara att borsta tänderna ger mig klökattacker. Äter melon o vindruvor o piggelin glassar som tycks vara det enda jag fixar.
Provade postafen men fy fan vad kass jag blev, gick omkring som i ett vacum hela tiden. Ska på inskrivningsamtal den 11 Juni, känns ju långt till dess.
Rölli: Jo jag har talat med BM men hon tycker att det trots allt är normalt o vill vänta o se vad som händer. Det lilla jag får i mig är bättre än inget o så länge jag får behålla det så är jag inte helt tom. Däremot så måste jag äta typ hela tiden, vilket är jobbigt. Men jag hoppas att det vänder snart.
Rölli: Nej, nej, nej, så tråkigt Håller tummarna hårt för dig att det kanske finns ett hopp ändå. Kram!
Mammakläder har jag ett par svarta mjukisbyxor med låg mudd o snöre i som är sköna, dock ganska så varmt med svarta byxor.
Rölli: Hur är det idag? Hoppas så att det ordnar sig för dig, så fruktansvärt jobbigt att inte veta vad som händer. Kan du inte få göra ett tidigare VUL än på måndag, är ju jättelänge till dess ju. Hade nog aldrig själv orkat vänta så länge. Jättekram till dig!
Åh, vet ni idag har jag bara kräkt 3 gånger, normlat vid denna tiden är jag uppe i 10. Har t.o.m lyckats äta en salladstallrik med, majs, paprika, gurka, tomat, o ägg. Var underbart gott!
Åt långsamt mkt långsamt men än så länge känns det bra.
Maken har städat hela huset idag med innan han körde till jobbet *så snällt*
Rölli: Hoppas att det inte blir någon blödning för din del. Håller med om att det är långt till måndag.
Maja: Oj! redan sådana känslor. Minns att jag fick det med sonen med men inte förrän längre fram, är kanske olika det där.
ÅH! Skulle precis skriva o fråga hur det hade gått. Vad glad jag blev att höra detta, så kul!!!!!
Åh, jag måste ringa o ändra min tid för inskrivningen då jag har fått sommarjobb och inskrivningen är i min första arbetsvecka. Känns ju korkat att be om ledigt direkt.
Ska ringa nu vid 13 o hoppas jag får en tid veckan innan.
Var i stan igår förresten och kan tipsa om att Kappahl har bra tunikor som funkar, köpte en själv och hittade även ett par tights med gummiband i midjan att ha till alla tunikor.
Hittade även 2-pack långa linnen, enfärgade och randiga på HM för 98kr. ÖVerkomligt pris tycker jag.
Provade mammabyxor o tröjor men ser inte klok ut i dem nu, visserligen är magen svullen men så stor är den ändå inte
Har börjat må bättre här o det är så skönt dock så går det upp o ner...
Men alltså hur tidigt får ni gå på Ul då? Har alla varit på inskrivningar redan?
Ja tunikor är verkligen udnerbara, svala, sköna med måste handla fler sådana ska på studenter med o vill inte avslöja något då så då passar ju tunikor bra
Har ingen aning om när man gör UL här, men det kan väl inte skilja så mkt från er andras tid.
Rödtopp: Det kommer att gå bra ska du se, men jag förstår din oro.
Rölli: Hoppas du får en tid snart så du kan känna lugn sedan.
LisaLisa: Har ingen aning faktiskt.
Jag kommer med största säkerhet att bli frågad om jag vill göra fosterprov, just för att jag är +35. Men som med sonen så kommer jag inte att göra det. För oss spelar det ingen roll vad svaret blir, jag gör inte abort för att barnet visar sig ha någon kromosomförändring eller annat. Är det något annat fel så kan de se det på ultraljud idag.
Vet att min förra BM tyckte jag var tokig som inte tog chansen att göra provet, men jag tycker det är onödigt, dessutom finns det ju risk för missfall med. Självklart hoppas jag på ett frisk barn, men är det sjukt älskar vi det inte mindre för det. Det är ju lika efterlängtad o välkommet.
Fast jag undrar e.g hur många jag har där i magen, är lika stor som jag var med sonen i 5:mån o jag är inte ens i v12 ännu
Åh, vad skönt att du har fått bokat Ul. Jag har ju inte ens varit på inskrivningen ännu ska dit den 11/6. Inte så många dagar kvar. Jag blir ju 37 iår, känns så mkt när man säger det o plötslgit fick jag flera gråa hår